جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

پیوند نیروهای مسلح با مردم، هندسه معنوی اقتدار ایران در دفاع مقدس را رقم زد

امیر «محمد فهمیده قاسم‌زاده» گفت: پیوند نیروهای مسلح با مردم، هندسه معنوی اقتدار ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی را رقم زد.
کد خبر: ۳۷۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ - 25November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، امیر «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین تودیع و معارفه مدیر‌کل اداره حفظ آثار دفاع مقدس یزد با اشاره به گرامیداشت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، اظهار داشت: بسیج ثمره انقلاب اسلامی است که در دفاع مقدس بزرگ شد و مقاومت ایستادگی را فرا گرفت و به بار نشست.

وی با محکومیت‌های آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر، افزود: حضور انقلابی مردم را در صحنه می ستاییم و مجدداً با ولایت تجدید پیمان خواهیم کرد.

امیر فهمیده انقلاب اسلامی را نتیجه سالیان طولانی زحمات علماء تشیع قلمداد کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و نیروی‌های جوان و متعهد به ثمر نشست، اما دشمنان توطئه‌های بسیاری را برای نظام طرح‌ریزی کردند که بزرگترین آن 8 سال جنگ تحمیلی بود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: 31 شهریور 1359 جنگ تحمیلی به صورت همه جانبه آغاز شد و با توجه به وضعیت سیاسی آن زمان، با حفظ ارتش و تشکیل سپاه، بسیج و ارتش 20 میلیونی نیز آغاز به کار کرد.

وی تاکید کرد: در این احوالات با دفع دشمن و فتح خرمشهر عملیات‌هایی برای تنبیه آنان رقم خورد که همه در کنار هم سند افتخار 8 ساله دفاع مقدس را تشکیل دادند.

امیر فهمیده اضافه کرد: با پیوند مبارک نیروهای مسلح با مردم، هندسه معنوی اقتدار ایران اسلامی در دفاع مقدس شکل گرفت؛ که اکنون وظیفه همه مسئولان و مردم نشر آثار و ارزش های آن دوران به جوانان و جامعه است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اذعان داشت: این بیانیه به گذشته، حال و آینده نظر دارد و به عنوان نقشه راهی برای همه جوانان است.

وی در پایان با تقدیر از زحمات شایسته سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی، سرهنگ پاسدار منصور زارع را به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار