حناچی:

تشکیل بسیج تدبیر امام (ره) در برابر تهدیدات دشمنان بود

شهردار تهران تشکیل بسیج را تدبیر امام خمینی (ره) برای مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و گفت: امروز بسیج به بالاترین جایگاه رسیده است و می‌توانیم به آن ببالیم.
کد خبر: ۳۷۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ - 25November 2019

تشکیل بسیج تدبیر امام راحل در برابر تهدید دشمنان بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران در اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج شهرداری تهران که صبح امروز (دوشنبه) در خانه کشتی شهدای هفتم تیر برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج تدبیر امام راحل برای مقابله با تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: تدبیر با برکت حضرت امام (ره) باعث شد که این شجره طیبه شکل بگیرد و امروز که به بالاترین جایگاه رسیده است، می‌توانیم به آن ببالیم.

حناچی با بیان اینکه خصیصه بسیج این بود که در کنار مردم باشد، گفت: این نقشه راه ما خواهد بود و با رهبری حضرت امام خامنه‌ای این راه را ادامه دهیم.

شهردار تهران با بیان اینکه در طول دفاع مقدس اقشار مختلف مردم اعم از پزشک، کشاورز و... در قالب بسیج به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، گفت: در شرایطی که، ولّیِ ما در پس پرده غیب است و شدت دشمنی دشمنان زیاد شده است با هدایت رهبر انقلاب اسلامی، این دوران سخت را پشت سر می‌گذاریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار