سردار یزدی در جمع بسیجیان:

نظر سران کشورهای ابرقدرت درباره انهدام پهپاد آمریکایی/ بسیج موجب پریشانی دشمنان شده است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه امروز حرکت بسیجیان، دشمنان ما را افسرده و پریشان کرده است، گفت: آن‌ها در مقابله با بسیجیان، سردرگم شده‌اند.
کد خبر: ۳۷۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ - 25November 2019

بسیج و بسیجیان حرکت‌های دشمنان را افسروه و پریشان کرده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج شهرداری تهران که صبح امروز (دوشنبه) در خانه کشتی شهدای هفتم تیر برگزار شد، اظهار داشت: وقتی از بسیج و بسیجی یاد می‌شود، اولین چیزی که به آن توجه می‌شود، اخلاق، ایثار، شهامت و شجاعت است.

وی با اشاره به دوران زعامت امام خمینی (ره)‌ و پشتیبانی بسیجیان از امام راحل گفت: امروز هم بسیجیان ما راه امام خامنه‌ای عزیز را شناخته‌اند و مقتدرانه در کنار ایشان هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) ادامه داد: امروز دشمنان ما بهتر از هر کسی، بسیج و بسیجیان را شناخته‌اند. امروز آمریکایی‌ها و سران رژیم صهیونیستی از بسیج شناخت کاملی دارند و این شناخت، آن‌ها را مأیوس و دچار تردید کرده است.

سردار یزدی با بیان اینکه امروز حرکت بسیجیان، دشمنان ما را افسرده و پریشان کرده است، گفت: آن‌ها نمی‌دانند در مقابل بسیجیان باید چه کاری انجام دهند؛ سال‌های سال است که آن‌ها در خلیج فارس هستند و سال‌هاست به دروغ می‌گویند که گزینه نظامی را روی میز خود دارند، اما واقعیت این است که آن‌ها قدرت و جرأت انجام هیچ اقدامی علیه ایران را ندارند.

وی با بیان اینکه زمانی که پهپاد آمریکایی وارد کشور می‌شود، بدون هیچ تردیدی به آن شلیک می‌شود، افزود: طبق گفته کارشناسان، این هواپیمای بدون سرنشین (گلوبال هاوک) را نمی‌شد به راحتی ساقط کرد، اما ما توانستیم با موشک بومی، آن را ساقط کنیم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه این تفکر بسیجی است که هواپیمای فوق پیشرفته آمریکا را ساقط کرد، عنوان کرد: سران کشور‌هایی که ادعای ابرقدرتی دارند در نشستی که با ما داشتند، اذعان کردند که اگر این هواپیما وارد کشور آن‌ها می‌شد، جرأت ساقط کردن آن را نداشتند.

سردار یزدی تصریح کرد: اگر هر کشور و حکومت دیگری دچار این تحریم، فشار‌ها و ضعف عملکرد برخی مسئولان خود می‌شد، سقوط می‌کرد، اما کشور ما با بهره‌گیری از تفکر بسیجی و وحدت، مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاده‌ است.

وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از پول‌های کثیف اعراب، سلطنت‌طلب‌ها و با حمایت از اراذل و اواباش به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند، گفت: مردم ما با بصیرت و هوشیاری مقابل این اقدام می‌ایستند و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در پشت پرده اغتشاشات بودند و پول‌های هنگفتی خرج کردند، افزود: زمانی که اغتشاشات در ایران آغاز شد، آمریکایی‌ها برای حمایت هرچه بیشتر از آشوبگران، جلسه تشکیل دادند.

سردار یزدی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات، تمامی مراکز را شناسایی کرده بود، عنوان کرد: قطعاً در آینده اطلاعات دقیق‌تری درباره نقشه‌های دشمن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز به دنبال این هستند که تفکر بسیجی را از بین ببرند؛ اما بدانند هر کودک نوجوان و جوانان ایرانی عشق به آموزه‌های دینی و آرزوی داشتن تفکر بسیجی را دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز مسئولیت زیادی بر روی دوش بسیجیان است و بسیجیان با پاک‌دست‌ترین افراد در عمل باشند و باید کاری کنیم در محل کارمان هزینه‌ها را کاهش دهیم.

سردار یزدی با بیان اینکه باید با روشنگری و بصیرت قدم‌های مستحکم‌تری در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برداریم، افزود: پیروزی و سربلندی دور نیست و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی توسعه و رفاه را برای مردم رقم خواهد زد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ بیان کرد: امروز بسیج پس از شکل‌گیری در ایران و سپس جهان اسلام، آزموده و شکست‌ناپذیر شده است. امروز حرکت بسیج در تاریخ امتداد دارد و در جغرافیا توسعه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان افغانستانی، عراقی، پاکستانی، فلسطینی، یمنی و لبنانی به دشمن این را فهماندند که آن‌ها را در هر سطحی شکست خواهند داد، گفت: دشمن امروز در سوریه زمین‌گیر شده است و علی‌رغم صرف هزینه‌های سنگین، مسئولان آمریکایی در تاریکی و با هواپیمای باری وارد منطقه می‌شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تأکید کرد: آمریکایی‌ها دیگر نمی‌توانند از ابرقدرتی حرف بزنند؛ چرا که مورد تمسخر کشور‌های دیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار