نماینده ولی فقیه در استان یزد:

مسئولان در راستای حفظ و تقویت انقلاب کوشا باشند/ مردم در صف اغتشاشگران نیستند

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی با تاکید بر اینکه مردم در صف اغتشاشگران نیستند گفت: امروزه مسئولان باید در راستای حفظ و تقویت سه اصل انقلاب اسلامی تلاش کنند.
کد خبر: ۳۷۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ - 25November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» در مراسم راهپیمایی مردم یزد اظهار داشت: سه اصل مهم است که از ابتدا در انقلاب وجود داشته که شامل دین محوری، رهبری و مردم است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای حرکت انقلاب این سه اصل را در کشور پایه‌گذاری کردند تصریح کرد: احیای مرام امام حسین(ع) و پاسخ به هل من ناصر آن حضرت از اقدامات بسیار زیادی است که حضرت امام (ره) بر اساس این سه اصل در انقلاب ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه دین مداری، خدامحوری، اتکا به خدا، در مسیر خدا در کنار هم بودن را از جمله اساسی‌ترین پیام‌های انقلاب دانست و افزود: رهبری حرکت دهنده این جمعیت و برنامه‌ریزی برای مقابله و چگونگی برخورد با دشمنان انقلاب اسلامی است.

ناصری‌یزدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با بیدار کردن مردم و تقویت هویت دینی آنها دوران طاغوت را به پایان رساندند گفت: این شرف، عزت، حرکت و آنچه که امروز ما در کشور داریم، به وسیله رهبری‌های داهیانه حضرت امام و بصیرت‌دهی به مردم و پس از آن حضرت، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول 30 سال گذشته بوده است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول 30 سال گذشته این کشور را از تمام فتنه‌ها، هجوم بیگانگان و توطئه‌های گوناگونی که علیه انقلاب ایجاد می‌شد به سلامت عبور داد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همه دشمنان را به معنای واقعی کلمه از ضربه زدن به انقلاب ناامید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه دشمن در طول سال‌های گذشته هر اقدامی که توانست علیه ملت ایران انجام داد گفت: امروز در محاصره کشورهای مختلف مستکبر جهان قرار داریم و فشارهای اقتصادی بسیاری به این کشور وارد می‌آید که مردم هم از این موضوع در سختی‌های زیادی هم افتاده‌اند.

ناصری‌یزدی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در راستای رفع این مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند افزود: با این وجود همه ما باید بدانیم که اگر تلاش کنیم می‌توانیم در تمام عرصه‌ها روی پای خود بایستیم و خود را به گونه‌ای تقویت کنیم که هیچ زمانی فشار دشمنان نتواند بر روی ما اثرگذاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه استکبار هیچ زمانی برای ملت ایران دلسوزی نکرده و نمی‌کند گفت: در دوران طاغوت این کشور به صورت کامل در دست آمریکا و انگلیس بود، پس چرا آن زمانی که تمام منابع ایران را به راحتی به تاراج می‌بردند مردم ایران در فقر و سختی بودند؛ امروز هم هرچه که از دلسوزی برای مردم می گوید دروغ‌هایی است که امید دارد شاید از طریق آن بتواند دوباره به منابع عظیم این ملت دست پیدا کند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: امروز مسئولان باید در راستای حفظ و تقویت سه اصل انقلاب تلاش کنند گفت: دین مداری یکی از این اصول است که حتما مردم باید در راستای تقویت آن قدم بردارند و برنامه‌ریزی‌هایشان به گونه‌ای باشد که نه تنها تضعیف دین‌مداری مردم را به دنبال نداشته باشد بلکه زمینه تقویت هرچه بیشتر آن را هم فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: موضوع بسیار مهم دیگری که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم، بحث پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه است، ما هیچ زمانی نباید به فکرمان بیفتد که چرا رهبری در فلان موضوع این تصمیم را گرفتند، ما همیشه باید تابع محض ولایت باشیم چرا که در طول سال‌های گذشته در برابر حجم عمده فتنه‌ها و توطئه‌ها، تنها با تصمیمات و هدایت‌های رهبری انقلاب به پیروزی رسیدیم.

ناصری‌یزدی ادامه داد: دشمن هر روز در حال توطئه است و متاسفانه عده‌ای ناآگاه و یا معاند حرف دشمن را گوش کرده و با برنامه‌های آنها همراه می‌شوند و در برخی عرصه‌ها شاهد آشوب‌هایی هستیم که به جان و مال مردم خسارت وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه اصل سوم انقلاب ولایت است گفت: مبادا مسئولان در زمان سختی و معیشت مردم سستی بکنند و خود را به دعواهای سیاسی و حزبی مشغول کرده و مردم را فراموش کنیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مردم هم باید همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشند گفت: وحدت موضوعی است که امروز نیاز جامعه ما است و باید همه ما در راستای تقویت وحدت در جامعه تلاش کنیم.

ناصری‌یزدی با بیان اینکه برخی افراد به اصطلاح روشنفکر در جامعه مدام به بیان دروغ های دشمن می‌پردازند گفت: چرا این افراد و برخی اساتید دانشگاه به جای اینکه جوانان را در راستای تقویت انقلاب هدایت کنند به تفرقه افکنی مشغول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اگر دشمن قرار بود به فکر مردم کشوری باشند، به فکر مردم عربستان سعودی، لیبی و تونس می بودند که همه جوره حاکمانشان با این مستکبران همراهی کردند ولی نه تنها به آنها کمک نکردند بلکه در هنگامی که دیگر سودی برای آنها در کشورشان وجود نداشت، انواع فتنه ها را به آنها تحمیل کردند.

امام جمعه یزد به از مردم و مسئولان خواست که در کنار همدیگر باشند و در دینداری یکدیگر کمک حال هم باشند و زمینه رشد و تقویت اقتصادی، دینی، فرهنگی کشور را فراهم کنند و از دعواهای حزبی و سیاسی به کلی پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: اگر ما چند سال دیگر سختی‌ها را تحمیل کنیم، به سطحی از خودکفایی علمی، اقتصادی می‌رسیم که هیچ کشوری در جهان نتواند کوچکترین خسارتی به ما وارد کند.

ناصری‌یزدی از قوه قضائیه هم خواست که با جدیت هرچه بیشتر مسیری که در راستای مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی ایجاد کرده را دنبال کند و ریشه فساد در اقتصاد کشور را بخشکاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها