سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل اداره حفظ آثار دفاع مقدس یزد شد

امروز با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان استانی، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» به عنوان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد معرفی شد.
کد خبر: ۳۷۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 25November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد با حضور امیر فهمیده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد، احمد ترحمی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری، سردار میرحیدری فرمانده انتظامی و دیگر  مسئولان استانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی مدیرکل سابق حفظ آثار دفاع مقدس یزد گزارشی از عملکرد این اداره‌کل در سال‌های مسئولیتش ارائه کرد.

در ادامه «احمد ترحمی» معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری شهادت، جهاد و ایثارگری از مفاهیمی قلمداد کرد که مشکلات جامعه را برطرف می کند و بیان داشت: وظایف نشر آثار دفاع مقدس وظیفه همه مردم و مسئولان استان است.

وی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس حریم ندارد و متعلق به همه مردم است؛ استان یزد در دوران دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌های نظام پیشگام بوده که این موضوع همچنان ادامه دارد.

ترحمی با تقدیر از زحمات سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی گفت: امیدواریم سرهنگ زارع با همکاری همه مسئولان بتوانند از پس این مسئولیت مهم بر آیند.

در ادامه این جلسه سرهنگ «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد با تشکر از زحمات سرتیپ دوم هدایتی بیان داشت: سال آینده برای دومین بار کنگره شهدا در استان یزد برگزار می شود که باید با همکاری همه ارگان‌ها از پس این موضوع مهم به شایستگی بر آییم و این کنگره را به خوبی برگزار کنیم.

همچنین در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار منصور زارع فرهنگ را مثل هوا برای جامعه مهم دانست و ادامه داد: کار فرهنگی باید عمیق، ماندگار و اثر بخش باشد.

وی متذکر شد: کارهایی که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس انجام می‌شود باید اثر بخش باشند چرا که این فضا مهم است و خون شهدا و  نشر ارزش‌های آنها را به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار