سردار عراقی زاده:

ایران به مدت 2 سال ریاست منطقه‌ای کمیته بین‌المللی طب نظامی را بر عهده دارد

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران به مدت دو سال رییس کارگروه منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه کمیته بین‌المللی طب نظامی است؛ بر این اساس می‌توانیم توانمندی‌های خود را در حوزه طب نظامی با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.
کد خبر: ۳۷۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ - 25November 2019

ایران به مدت 2 سال ریاست منطقه‌ای کمیته بین‌المللی طب نظامی را بر عهده داردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن عراقی‌زاده» رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاحیه کنگره بین‌المللی طب نظامی که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) برگزار شد، درباره چرایی برگزاری این موضوع اظهار داشت: علت انتخاب این موضوع، ضرورت نجات جان انسان‌ها در صحنه‌ها و حوادث مختلف است؛ به عبارت دیگر اولین کسانی که برای احیای جان مصدومان حتی در حوادث غیرنظامی مانند تصادفات حضور پیدا می‌کنند، پزشکان و امدادگران نظامی هستند؛ به همین جهت این عزیزان نیازمند ارتقای دانش علمی هستند.

وی افزود: از همه کشورهای دوست، همسایه و منطقه‌ای در خواست دارم که همکاری‌های خود را در زمینه بهداشت و درمان در بستر کمیته بین المللی طب نظامی توسعه دهند.

سردار عراقی زاده ادامه داد: ایران به مدت دو سال رییس کارگروه متطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه کمیته بین‌المللی طب نظامی است؛ بر این اساس می‌توانیم توانمندی‌های خود را در حوزه طب نظامی با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها