جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

دشمن دست از پا خطا کند، با واکنش سختی مواجه می‌شود

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: دشمن می‌داند که اگر دست از پا خطا کند با واکنش و مجازات سختی مواجه می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 25November 2019

دشمن دست از پا خطا کند، با واکنش سختی مواجه می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار مجید ارجمندی‌فر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در میاندوآب، اظهار داشت: ما امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم و به برکت خون شهدا کشور ما عزیز، مقتدر و قدرتمند شده و نباید از این موضوع غفلت کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما زیر سلطه دشمنانی مانند آمریکا و انگلیس بودیم و تمام ذخایر زیرزمینی ما در دست آنها بود، گفت: به برکت خون شهدا یک وجب از خاک ما در هشت سال دفاع مقدس به دست دشمنان نیفتاد و امروز چون این کشور را از دست دشمنان گرفته‌ایم، آنها از دست ما عصبانی و زخمی هستند.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، برای انتصاب و یا یک جابجایی باید حاکمان آمریکا نظر می دادند، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشورهای مظلوم عزیز می شوند.

وی با بیان اینکه در کشور ضعف مدیریت هایی داریم، تصریح کرد: وقتی به گذشته نگاه می کنیم می بینیم که به برکت وجود انسانهای آزاده و شما بسیجیان خیلی رشد کرده ایم.

سردار ارجمندی‌فر با اشاره به دشمنی دشمنان با دین افزود: دشمن از قدرت اسلام ضربه خورده است و لذا در تلاش است تا این قدرت را از ما بگیرد.

وی امنیت را از مهم ترین مولفه های قدرت عنوان کرد و گفت: امنیت از بالاترین نعمات الهی است و اگر امنیت در جامعه ای نباشد، هیچ کار مثبتی نمی توان انجام داد.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به وضعیت کشور سوریه و خساراتی که داعش و دشمنان جبهه مقاومت به بار آوردند، افزود: امروز روحیه بسیجی و ایثار و گذشت و فداکاری جهانی شده و هر جایی این روحیه جاری و ساری شود، می توان در مقابل قدرتمندترین قدرت ها ایستاد.

وی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت درس ایثار و شهادت و ایستادگی را از شهدا یاد گرفته اند.

سردار ارجمندی‌فر در ادامه با اشاره به اینکه تولیدکنندگان فرماندهان عرصه جنگ اقتصادی هستند، تصریح کرد: امروز عرصه اقتصاد به عرصه جنگ تبدیل شده است و دشمن می خواهد در این عرصه به اهداف خود دست یابد و ان را به مقوله امنیت گره بزند.

وی با بیان اینکه امروز امنیت پایدار در مرزهای ما برقرار بوده و رزمندگان اسلام در قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در راستای حفظ این امنیت تلاش می کنند، اظهار داشت: دشمن می داند که اگر دست از پا خطا کند با واکنش و مجازات سختی مواجه می شود.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، با اشاره به اینکه نگاه قرارگاه حمزه به امنیت فقط نظامی نیست، گفت: ما در مرزها کاملا اشراف داشته و امنیت را مردمی کرده ایم.

وی به پروژه های محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) اشاره کرد و افزود: از سال ۹۰ بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی افتتاح و امسال بیش از یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه اهدا شده و بیش از سه هزار مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی نیز تکمیل و یا در دست احداث است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها