نماینده ولی فقیه در مازندران:

شرارت‌های اخیر دشمن با کارآمدی نیروی انتظامی و همراهی مردم حل شده است

«محمدباقر محمدی لائینی» گفت: دشمنان به صراحت اعلام کردند که دو سال مشغول آموزش در زمینه شرارت‌های اخیر بودند و این ماجرای خطرناک و فتنه عظیم با کارآمدی نیروی انتظامی و همراهی مردم حل شده است.
کد خبر: ۳۷۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 25November 2019

شرارت‌های اخیر با کارآمدی نیروی انتظامی و همراهی مردم حل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان ساری، ضمن گرامیداشت هفته بسیج از اقدامات مجموعه نیروی انتظامی استان و شهرستان ساری تقدیر کرد و عملکرد نیروی انتظامی را در هفته گذشته و آرام کردن ناآرامی‌ها بسیجی‌وار و جهادی برشمرد و اظهار داشت: سختی کار نیروی انتظامی را درک می‌کنیم، زیرا خط اول برخورد با مشکلات و شرارت‌ها، نیروی انتظامی است و خوب توانسته جریان ناآرامی‌ها را جمع کند.

وی با بیان اینکه مازندران و شهرستان ساری در جریانات اخیر وضعیت خوب و سفیدی داشته است، گفت: این نشان از بصیرت بالای مردم استان مازندران است که با نیروی انتظامی همکاری و همراهی خوبی دارند.

امام جمعه ساری حمایت مردمی را بزرگترین دلگرمی و پشتوانه نیروی انتظامی برشمرد و افزود: دشمنان به صراحت اعلام کردند که دو سال مشغول آموزش در زمینه شرارت‌های اخیر بودند و این ماجرای خطرناک و فتنه عظیم با کارآمدی نیروی انتظامی و همراهی مردم حل شده است.

امام جمعه ساری یادآور شد: نیروی انتظامی سعی کرد با زبان نرم با معترضان برخورد کند و در نهایت با دستگیری چند نفر غائله را حل کرد و با تدبیر و صبر عملکرد و رویکرد خوبی از خود به جا گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار حفظ هوشیاری برای پیشگیری از حوادث احتمالی شد و گفت: نیروی انتظامی هوشیار و بیدار است و به موقع اقدامات خود را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار