نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

بسیج در همه زمینه‌ها دارای قدرت و قوت است

«محمدباقر محمدی لائینی» گفت: بسیج در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد، عمران و آبادانی دارای قدرت و قوت است.
کد خبر: ۳۷۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ - 25November 2019

بسیج در همه زمینه‌ها دارای قدرت و قوت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی و نخبگان جهادی که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های بسیجیان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: بسیج و مردم با ورود به میدان، کارهای بی‌فرجام را به پایان رساندند.

وی افزود: پروژه‌هایی که ده‌ها سال برزمین مانده و منتظر بودجه و اعتبار بود ظرف چندماه با ورود بسیج و مردم انجام شده و این نشان می‌دهد که بسیج و مردم معجزه خواهد کرد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه بزرگترین قدرت و قوت بسیج است و این فرهنگ و باور باید تسری یابد، ادامه داد: بسیج در همه زمینه‌ها از جمله اقتصاد، عمران و آبادانی دارای قدرت و قوت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ایجاد 38 هزار بنگاه اقتصادی زودبازده، 20 هزار نیروگاه برق پنج هزار مگاواتی در دست اقدام و اعزام 38 هزار گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به مناطق آسیب دیده را از جمله خدمات بسیج برشمرد و گفت: اگر بسیج در حوزه امنیت کارآمد است و آشوب‌ها را کنترل می‌کند و فتنه‌ها را فروکش می‌کند در حوزه‌های دیگر اقتصادی نیز کارآمد هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار