سرلشکر سلامی در اجتماع مردم تهران:

درگیر یک جنگ جهانی هستیم/ اگر دشمنان از خط قرمز‌های ما عبور کنند نابودشان می‌کنیم

فرمانده کل سپاه گفت: به آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و آل سعود می‌گویم، ما را در میدان امتحان کردید و در صحنه‌های مختلف سیلی خوردید؛ بدانید اگر از خط قرمز‌های ما عبور کنید، نابودتان می‌کنیم.
کد خبر: ۳۷۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ - 25November 2019

تیر خلاص مردم بر قلب آمریکا/ اگر دشمنان از خط قرمز‌های ما عبور کنند نابودشان می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه عصر امروز در تجمع اعتراضی مردم تهران علیه اقدامات اغتشاشگران که در میدان انقلاب برگزار شد، خطاب به مردم اظهار داشت: امروز شما با حضورتان تیر خلاص را بر قلب آمریکا زدید.

وی افزود: درود خداوند بر شما ملت بزرگ، وفادار و فداکار که در این لحظه باشکوه تاریخ اسلام و ایران این لحظه جاودانه نقشی آسمانی روی زمین ترسیم کردید.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: امروز شما در اینجا میدان انقلاب تهران در قلب جهان اسلام جمع شدید تا تیر خلاصی بر امید‌های واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر یعنی آمریکا و سیاست‎های تجاوزکارانه او بزنید.

سرلشکر سلامی اضافه کرد: شما از مسلمین جهان حمایت، واژه شرف را بر روی زمین ترسیم و واژه فداکاری، ایثارگری و دلدادگی به امام را معنا کردید.

وی افزود: شما امروز آمدید تا اجازه ندهید تا ماجرا‌های غم‌انگیز مسجد کوفه و ظلم به امام علی (ع) و امام حسن (ع) دوباره تکرار شود.‌ ای کاش شما می‌بودید تا امام حسین (ع) در صحرای عاشورا در برابر دشمنان کورباطن تنها نمی‌ماند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شما صف خود را از اغتشاشگران جدا کردید و حضور امروز شما سبب شد تا اسلام و ایران جاودان شوند، دشمن ناامید شود و سیاست‌های خصمانه‌اش فروبپاشد.

سردار سلامی در ادامه گفت: فتنه‌ای که در روز‌های اخیر شاهد بودید، حاصل همه شکست‌هایی بود که دشمن ظرف ۴۰ سال و بخصوص این هشت ماه اخیر در مقابل ملت ایران متحمل شده بود.

وی عنوان کرد: ما درگیر یک جنگ جهانی هستیم و شما در حال شکست دادن قدرت استکبار جهانی هستید. جنگی که در خیابان‌های تهران و برخی شهرهای کشور برپا شد، سناریوی استکبار جهانی بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران خطاب به راهپیمایان گفت: شما اسلام را سرافراز کردید و دشمن از شکوه حضور شما ناامید شد.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: دشمن ماه‌ها برنامه‌ریزی کرده بود تا از طریق ابزار متعدد، ملت ایران را شکست دهد و حتی با ایجاد مشکل در زمینه تأمین «پوشک» سعی کرد که به ملت فشار بیاورد. بنزین هم بهانه بود.

وی گفت: به آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و آل سعود می‌گویم، ما را در میدان امتحان کردید و در صحنه‌های مختلف سیلی خوردید، برخی از سیلی‌ها را جهان دیده است و برخی را هم ندیده‌اند؛ اما دشمنان بدانند اگر از خط قرمز‌های ما عبور کنند نابودشان می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: امروز دیگر دشمنان ما قادر به انجام هیچ عملی نیستند؛ آن‌ها شکست خورده‌اند. به قامت رهبرانشان نگاه کنید؛ آن‌ها ناامید، عاجز و پژمرده هستند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ما همه جا آن‌ها را تعقب می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که هیچ‌گاه مرعوب قدرتی نمی‌شویم؛ بلکه جواب خصومتش را خواهیم داد و با او تسویه‌حساب خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما از نسل همان مردان و زنانی هستیم که راه را بر دشمن بسته‌ایم، گفت: دشمن در حال جنگ اقتصادی علیه ایران است. سفیر یکی از کشور‌ها که اطلاعات محرمانه آن را داریم، همه سفرا را جمع کرد و گفت «به مسئولان اروپایی بگویید که ایران در حال کاهش وابستگی به اقتصاد نفتی است. آن‌ها به خودکفایی رسیده‌اند؛ گشایش در فروش نفت ایجاد کنید؛ زیرا اقتصاد ایران از نفت جدا می‌شود و دیگر نمی‌توان به آن‌ها فشار آورد».

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به خیمه دشمن رسیده‌ایم و او دیگر نفس ندارد، افزود: قدرت نظامی دشمن پوسیده است و یارای عکس‌العمل ندارد. دشمنان یارای مقابله با شیران سپاه و ارتش را ندارند. ما پیش می‌رویم تا پرچم ایران بر فراز قله‌های بلند برافراشته شود.

سردار سلامی با بیان اینکه ما صاحب رهبری هستیم که در سختی‌ها او را همچون نگین انگشتری در بر می‎گیریم‎، خاطرنشان کرد: هیچ دشمنی را یارای مقابله با ما نیست و همه دیدند که در ۴۸ ساعت توانستیم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در کنار مردم هستیم، گفت: من به عنوان یک پاسدار آرزو دارم که در پای رسیدن به آرزو‌های شما قطعه‌قطعه شوم.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما مسئولان نظام برای پیشرفت و آزادی کشور و رفاه مردم باید کمر همت ببندیم و تا پای جان برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

سرلشکر سلامی بیان کرد: من در اینجا به نیابت از همه شما به همه مسئولان نظام و مدیران دستگاه‌ها عرض می‌کنم که ملت آمد و وظیفه خود را انجام داد؛ اکنون نوبت ما است که باید در میان مردم حرکت و مشکلات را برطرف کنیم. ما پیشمرگ مردم هستیم.

وی گفت: هر کسی بخواهد به مال، جان و ناموس ملت ما تعرض کند، سخت مجازات خواهد شد؛ آن‌گونه که همگان عبرت بگیرند. ما نجابت به خرج دادیم و مدارا کردیم، اما دشمنان مراقب باشند که صبر ما انتها دارد؛ پس باید به ملت ایران احترام بگذارند؛ اگر این نیروی متراکم ما آزاد شود، دشمنان در هیچ جای جهان امنیت نخواهند داشت.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما ملت مسلمان ایران، رهبری بزرگ داریم که تا به امروز ما را از همه صحنه‌های سخت، به سلامت عبور داده است و پناهگاه همه مسلمانان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار