نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

ضرورت توسعه دولت الکترونیک در نهادهای نظامی و امنیتی

«محمد باقر محمدی لائینی» گفت: جریان توسعه دولت الکترونیک در نیروهای مسلح سبب کاهش آسیب‌ها در نهادهای نظامی و امنیتی می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ - 25November 2019

جریان توسعه دولت الکترونیک سبب کاهش آسیب‌ها در نهادهای نظامی و امنیتی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار داشت: آرزوی سلامتی برای بزرگ بسیجی انقلاب؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی دارم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم میزان پرونده‌های قضایی را کاهش دهیم و با هدف پیشگیری در دستگاه قضایی روند تخلفات نیروهای مسلح کاهشی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه رفع نیاز سازمانی و نیاز زندگی آحاد جامعه هدف نیروهای مسلح است که می‌تواند سبب کاهش بسیاری از تخلفات در بین نیروهای نظامی و انتظامی شود، تصریح کرد: جریان توسعه دولت الکترونیک در نیروهای مسلح سبب کاهش آسیب‌ها در نهادهای نظامی و امنیتی می‌شود.

لائینی با بیان اینکه حیثیت و حرمت نیروهای مسلح در رسیدگی به پرونده‌های احتمالی کارکنان نظامی باید حفظ شود، افزود: نیروهای نظامی و انتظامی باید با ابهت فعالیت خود را اجرایی کنند تا در رسالت ماموریت سازمانی موفق عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار