سردار شریف:

اسامی مرتبطین «آمدنیوز» به مرور اعلام می‌شود

سخنگوی سپاه با اشاره به کشف بخش عمده‌ای از ارتباطات سرشبکه آمدنیوز گفت: اسامی مرتبطین با این شبکه به مرور زمان اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ - 25November 2019

طیف‌های مختلف داخلی در تور رسانه‌ای آمدنیوز بوده‌اند/ اسامی مرتبطین به مرور اعلام می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه در خصوص آخرین وضعیت کشف شبکه آمدنیوز و ارتباطات سرشبکه آن در داخل کشور، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از ارتباطات سرشبکه آمدنیوز کشف شده و که متاسفانه از طیف‌های مختلف در تور رسانه‌ای او قرار داشته‌اند.

وی افزود: بعضی از این ارتباطات برای فضاسازی جریان‌های داخلی علیه یکدیگر بوده که گزارش‌هایی را به او می‌دادند که سرجمع آن برای تبدیل این سایت به مرجعی برای هر خبری علیه جمهوری اسلامی بوده است.

شریف در تشریح بیشتر منابع اخبار و اطلاعات آمدنیوز، گفت: سرشبکه آمدنیوز شاید در اوایل هم دسترسی‌هایی از طریق منابعش داشته، اما در سال‌های آخر برابر اظهارات و اطلاعات خود او، ارتباط مشخصی با او نداشته‌اند، اما با توجه به شناختی که از داخل کشور داشته و اطلاعات جسته و گریخته‌ای که از طریق برخی خبرنگارانی که از ایران رفته‌اند، کسب کرده، جریان‌سازی‌هایی را علیه انقلاب سامان داده است.

سخنگوی سپاه از بین رفتن شبکه آمدنیوز و دستگیری سرشبکه آن را موضوعی حائز اهمیت برشمرد و گفت: آنچه افکار عمومی دنبال آن هستند، اسامی مرتبطین است که به نظر من در درجه دوم اهمیت قرار دارد و طبیعتا به مرور زمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها