بیانیه ارتش به‌مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین؛

بسیج نماد کارآمدی، مسئولیت‌پذیری و ولایت‌‌مداری است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، فرهنگ بسیجی را نمادی از کارآمدی، مسئولیت‌پذیری و ولایت‌‌مداری دانست.
کد خبر: ۳۷۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ - 25November 2019

بسیج نماد کارآمدی، مسئولیت‌پذیری و ولایت‌‌مداری استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، اعلام کرد: فرهنگ بسیجی، نمادی از کارآمدی، مسئولیت‌پذیری و ولایت‌‌مداری است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و نظامی، مایه افتخار و عظمت نظام اسلامی است.

:در این بیانیه آمده است

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان بسیج مستضعفین که با تفکر ژرف و الهی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد، در مدتی کوتاه به شجره طیبه‌ای مبدل گشت که ملت و کشور ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور داده و در کنار سایر نیروهای مسلح، حافظ امنیت و آرامش ایران اسلامی بوده است.

عبور موفقیت‌آمیز انقلاب و نظام اسلامی از چالش‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی در دوران‌های مختلف، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم‌نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی بوده که موجب اعتلای کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.

امروز و در شرایط حساس و سرنوشت‌ساز منطقه، بیش از هر دوران دیگری به تفکر بسیجی و حضور پرشور و شعور بسیجیان برای مقابله با فتنه‌های جدید نیاز است؛ زیرا دشمن که از راهبرد فشار حداکثری علیه انقلاب اسلامی طرفی نبسته‌ در فتنه‌های جدید، به‌دنبال تضعیف و وارد آوردن ضربه به نظام اسلامی در این مقطع میدان‌داری بسیجیان مانع از رسیدن دشمنان قسم خورده انقلاب به اهداف شوم خود شده است. بسیج و تفکر بسیجی همیشه و در همه عرصه‌ها روح معنویت و ایثار را حاکم نموده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته بسیج به آحاد فرماندهان و رزمندگان مخلص بسیجی، چهار دهه جهاد و فداکاری این نهاد مقدس را ارج نهاده و به روح بلند تمام شهدای شهدای بسیج که در پاسداری از امنیت و عزت ایران اسلامی جان خویش را فدا کرده و با خون خود، نهال انقلاب را آبیاری کردند، درود می‌فرستد و برای این قهرمانان بی‌ادعای دین و وطن، در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی تحت فرماندهی حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها