سردار سپهر:

انقلاب اسلامی در دفاع از «مظلوم» شیعه و سنی نمی‌شناسد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی در دفاع از مردم مظلوم، شیعه و سنی نمی‌شناسد؛ همان‌طور که ما در سوریه از برادران اهل سنت خود دفاع کردیم و برای آنان خون دادیم.
کد خبر: ۳۷۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 26November 2019

اندیشکده‌ها و نظریه‌پردازان غربی افول آمریکا را قطعی می‌دانند / یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره یک‌هزار و ۲۰۰ شهید بسیجی استان گلستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی به نماد مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است؛ زیرا این ملت فرهنگ مقاومت را به سراسر جهان صادر کرده‌اند.

وی یکی از علت‌های استمرار و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را استعانت از خون مطهر شهدا دانست و گفت: امروز انقلاب و نظام اسلامی ما برای تداوم حیات خود از سرمایه شهیدان بهره می‌جوید.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: روزی که دشمن نابکار و خصم جهانی در قالب حزب بعث به کشور ما یورش برد، تنها به مرز‌های ما حمله نکرد، بلکه به تمام هویت‌های اعتقادی و ملی ما هجوم برد و اینجا بود که بسیجیان در برابر آن‌ها ایستاد.

سردار سپهر با بیان اینکه ملتی تسلیم دشمن می‌شود که فکر و اندیشه آن تحت سلطه دشمن درآمده باشد، افزود: راز تسلیم یک ملت در نبرد با دشمن، تسلیم فکر و اندیشه آن ملت است. هر زمانی ما از آرمان‌های دشمنان استکباری تبعیت کنیم و تغییر باور و رفتار بدهیم آن روز، روز مرگ ماست؛ اما تا زمانی که با نام شهیدان و امام شهیدان مانوس باشیم، تسلیم و مرگ نداریم.

وی با تأکید بر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: ما ۴۰ سال در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردیم و امروز به لطف الهی به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده‌ایم.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: اندیشکده‌ها و نظریه‌پردازان غربی افول آمریکا را قطعی می‌دانند و معتقدند که این اتفاق به علت پیروزی‌های انقلاب اسلامی ایران در گوشه دیگری از این عالم است.

سردار سپهر اختلاف‌افکنی قومی و مذهبی را حربه دشمن برای ضربه زدن به کشور‌های اسلامی ازجمله ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی در دفاع از مردم مظلوم، شیعه و سنی نمی‌شناسد؛ همان‌طور که ما در سوریه از برادران اهل سنت خود دفاع کردیم و برای آنان خون دادیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آرمان ما تحقق تمدن نوین اسلامی با مشارکت امت‌های اسلامی است که به فضل الهی در این مسیر، ثابت‌قدم هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار