نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

بهترین شیوه پیشگیری از حوادث حاکمیت تفکر بسیج است

«محمدباقر محمدی لائینی» گفت: اگر تفکر بسیجی حاکم باشد فتنه‌ها و آشوب‌ها رخ نمی‌دهد و بهترین شیوه پیشگیری از حوادث حاکمیت تفکر بسیج است و باید این فرهنگ را ترویج داد.
کد خبر: ۳۷۱۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ - 26November 2019

بهترین شیوه پیشگیری از حوادث حاکمیت تفکر بسیج استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همزمان با ششمین روز از هفته بسیج، همایش و اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان استان مازندران با عنوان «شکوه ایستادگی و مقاومت» صبح امروز همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در بوستان ولایت ساری برگزار شد.

در این همایش «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه کارآمدی بسیج در ۴۰ سال اول در تمامی حوزه‌ها نمایان بوده، اظهار داشت: بسیج در حوزه‌های اقتصادی، خدماتی، دستگیری از محرومان و آسیب دیدگان در حوادث و بلایای طبیعی کارآمدی خود را نشان داده است.

وی افزود: یکی از راهبردهای اساسی آمریکا و استکبار جهانی در کشور ایجاد آشوب و فتنه است از اینرو مقابله با آشوب‌ها و فتنه‌ها در پرتو حضور بسیج و تقویت بسیج ممکن است و الحمدالله بسیج در همه عرصه‌ها موفق بوده است.

این مسئول با تقدیر از نهادهای انتظامی، سیاسی و امنیتی، حضور بسیج را در وقایع اخیر پشتوانه و مایه دلگرمی برای همه نهادها دانست و گفت: مهمتر از دفاع برابر ناامنی‌ها، پیشگیری امری مهم است و باید کاری کنیم حوادث ناامن ساز رخ ندهد.

امام جمعه ساری یادآور شد: حضرت امام خمینی به عنوان بنیانگذار بسیج معتقد بودند اگر تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان از آن دور می‌شود وگرنه باید منتظر حادثه باشد.

وی تاکید کرد: اگر تفکر بسیجی حاکم باشد فتنه‌ها و آشوب‌ها رخ نمی‌دهد و بهترین شیوه پیشگیری از حوادث حاکمیت تفکر بسیج است و باید این فرهنگ را ترویج داد.

حکومت جهانی اسلامی با بسیج محقق می‌شود

سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی را گرامی می‌داریم، زیرا حکومت جهانی اسلامی با بسیج محقق می‌شود.

بابایی عنوان کرد: دشمنان از حضور و صلابت بسیجیان به خشم می‌آیند و نقشه‌هایشان نقش برآب خواهد شد.

وی با گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج، خواستار حفظ و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس و بسیج شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار