فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

بیش از ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت کردستان عضو بسیج هستند

فرمانده سپاه کردستان گفت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت کردستان عضو بسیج هستند که در قالب ۸۸ گردان در استان سازمان یافته و در اوج آمادگی و انگیزه برای دفاع از استان و انقلاب هستند.
کد خبر: ۳۷۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 26November 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی»  امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که در سالن آزادی برگزار شد با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: بسیج مولود انقلاب و از روح بلند امام نشات گرفته که ثمرات آن را به وضوح می‌بینیم.

فرمانده سپاه کردستان افزود: بسیج برای انسجام ملی و پیوند با لایه‌ها و ارکان جامعه است که امروز ارزشمندی و این حرکت خوب را شاهدیم.

به گفته وی، بسیج در اکثر عرصه‌ها نقش محوری ایفا می‌کند که خدمات بزرگی را به کشور و استانمان ارزانی داشته است.

حسینی ادامه داد: رود خروشان انقلاب با اندیشه بسیجی در بستر امنیت پایدار، زمینه‌ساز پیشرفت کشور است.

وی بیان داشت: بسیج جدای از عرصه سازندگی و عمرانی، در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی هم نقش محوری ایفا کرده و به همین دلیل است که به عنوان قدرت جمهوری اسلامی مطرح شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت کردستان عضو بسیج هستند که در قالب ۸۸ گردان در استان سازمان یافته و در اوج آمادگی و انگیزه برای دفاع از استان و انقلاب هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای بیش از ۷ هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی، توزیع هزار سری جهیزیه، خانه‌دارشدن بیش از ۲۰۰ مدد و کمک به رفاه و اسایش مناطق محروم از خدمات سپاه و بسیج در کردستان است. 

حسینی گفت: ایران امروز یکی از قدرتمندترین کشورها در منطقه است و هر ارتش و قدرتی قصد تجاوز به ایران داشته باشد با مشت محکم ملت و نیروهای مسلح مواجه می‌شود.

وی به توطئه اخیر دشمنان در آشوب‌هایی که ایجاد کردند اشاره کرد و افزود: در توطئه اخیر، مردم خیلی زود صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و شکست دیگری برای استکبار جهانی و دشمنان انقلاب رقم زدند.

این مسئول تصریح کرد: کسانی که به اموال عمومی و بیت‌المال دست‌درازی کردند قطعا به عقوبت الهی گرفتار می‌شوند ضمن اینکه در برابر اراده الهی شکست خوردند و تا رهرو شهدا باشیم و از رهبری مقتدر برخورداریم، همچنان پیروز هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان متذکر شد: منکر مشکلات در جامعه نیستیم اما در کنار تامین امنیت پایدار تلاش خواهیم کرد رفاه و آسایش مردم تامین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار