مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

اساس عزت انقلاب اسلامی در سایه معنویت و اخلاق رقم خواهد خورد

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» گفت: اساس عزت و عظمت جمهوری اسلامی در سایه معنویت و اخلاق رقم خواهد خورد؛ بر همین اساس با معنویت به این باور می‌رسیم که خدا بزرگ است و استکبار قادر به رویارویی با انقلاب اسلامی نخواهد بود، با اخلاق نیز به این نکته می‌رسیم که باید با شجاعت روی پای خود بایستیم.
کد خبر: ۳۷۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ - 26November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته بسیج همایش فرهنگ و بصیرت ویژه فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت برگزار شد.

یوسفعلی‌زاده در این مراسم ابراز داشت: امام خمینی (ره) در فرمان خود مبنی بر تشکیل بسیج بیان داشتند که مملکتی که می‌خواهد روی پای خود بایستد باید همه‌اش بسیجی باشند. 40 سال از این فرمان تاریخی می گذرد و هر روز تمرین این مشق است.

وی افزود: 40 سال است که آمریکا با توطئه‌های گوناگون به دنبال ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اما به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده و بسیج مستضعفین را در جهان اسلام منتشر کردیم.

این مسئول بسیج را معجزه قرن دانست و ابراز داشت: در داخل کشور بدنه اصلی بسیجی هستند و در بزنگاه‌ها، با تفکیک بین منافع ملی و منافع شخصی بر مبنای بصیرت تصمیم می گیرند.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: آینده از آن امت حزب‌الله است. وعده خدا ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم است و مردم همیشه در صحنه کشورمان به این وعده مومن هستند.

این مسئول به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی چشم‌انداز 40 ساله دوم انقلاب را در قالب بیانیه گام دوم تبیین فرمودند و برای 40 سال آینده تکالیفی را مشخص کردند که اگر آحاد مردم میهن اسلامی به تکالیف عمل کنند آینده از آن ما خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: معنویت و اخلاق یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است. اساس عزت و عظمت جمهوری اسلامی در معنویت و اخلاق است.

وی ادامه داد: با معنویت به این باور می‌رسیم که خدا بزرگ است و به فرمایش امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند. با اخلاق نیز به این نکته می رسیم که با شجاعت روی پای خود بایستیم. تکیه به بیگانگان خلاف سیره امام و شهیدان است.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه از 18 هزار شهید استان خراسان رضوی 12 هزار شهید، بسیجی هستند، بیان داشت: با بررسی وصایای شهدا به این حقیقت خواهید رسید که حتی یک شهید هم توصیه نکرده که در سایه کنار آمدن با آمریکا، عزت مردم ایران رقم خواهد خورد.

وی به آشوب‌های اخیر در برخی استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از این حادثه عبور کرد و میخ آخر تابوت این فتنه در تهران کوبیده شد. درس مشخص این است که دشمن نا‌امید است. باطل السحر فتنه دشمنان اتحاد آحاد مردم است. هر چند اختلاف نظراتی وجود دارد اما با گذشت 40 سال از بلوغ سیاسی نظام، این اختلافات منشا جنگ و درگیری نخواهد شد.

یوسفعلی‌زاده متذکر شد: انتظار مردم این است که مدیران کشور خدمتگزار باشند و مثل خود مردم با کرامت، انقلابی، ولایتمدار و آماده ایثار بوده و به وعدهایشان عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها