مشاور عالی فرمانده سپاه استان سمنان:

بسیجی تابع فرمانده معظم کل قوا است

سرهنگ «اسحاق موحدیان» گفت: بسیج از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و بسیجی تابع فرمانده معظم کل قوا است.
کد خبر: ۳۷۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 26November 2019

بسیجی تابع فرمانده معظم کل قوا استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «اسحاق موحدیان» مشاور عالی فرمانده سپاه استان سمنان ظهر سه شنبه در اجتماع سه هزار نفری بسیجیان دامغان اظهار داشت: نقش آفرینی بسیج در همه عرصه‌ها بر هیچکس پوشیده نیست و بسیج امید و موفقیت را به جامعه منتقل می‌کند.

وی اضافه کرد: تشکیل بسیج در اندیشه و تفکر امام راحل بر سه محور اصلی و اساسی بنیان نهاده شد که حضور در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سازندگی کشور است که از ابتدای تاسیس، این نهاد و شجره طیبه توانست موفقیت‌های خوبی را کسب و در سطح داخلی و جهانی خوب بدرخشد.

مشاور عالی فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه بسیج از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است، ابراز داشت: بسیجی تابع فرمانده معظم کل قوا است.

موحدیان در ادامه تصریح کرد: رسیدگی به محرومان جامعه و حضور در مناطق محروم از دیگر ویژگی‌های بسیج به شمار می رود که در این زمینه می توان به کمک و امداد رسانی بی منت در مناطق سیل‌زده و زلزله اشاره داشت.

وی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس از سطح به عمق جامعه رسیده است و امروز فرهنگ بسیج در سراسر جهان اسلام طنین انداز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار