امام جمعه تبریز:

نظام اسلامی با وجود بسیج شکست نمی‌خورد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌ شرقی گفت: بسیج نماد بصیرت و گمنامی است که مجاهدانه و عاشقانه در بحران‌ها و مواقع لازم نقش خود را به‌خوبی ایفا می‌کند و نظام اسلامی با وجود بسیج شکست نمی‌خورد.
کد خبر: ۳۷۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ - 26November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در تجمع بسیجیان تبریز، بسیج را معراج اندیشه پاک اسلامی نامید و اظهار داشت: بسیج نماد گمنامی، بی‌نشانی، مظهر عظمت ملت و نیروی کارامد است، از این‌رو تا بسیج را داریم این نظام شکست نخواهد خورد.

وی ادامه داد: چنانچه در زمان دفاع مقدس بسیج را نداشتیم معلوم نبود سرنوشت جنگ به کجا ختم می‌شود و به دلیل همین سابقه‌ درخشان کشور مورد تهدید نظامی قرار نگرفته است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بسیجیان عاشقانه به وظایف‌شان عمل می‌کنند و در بحران‌ها با بصیرت کامل حضور دارند، عنوان کرد: بسیج با تکیه بر ایدوئولوژی انقلابی و توسعه ملی شکل گرفته و توانسته همه قومیت‌ها و اقشار مختلف را جهت تحقق اهدافی متعالی، گرد هم جمع و متحد کند.

وی خواستار توجه سپاهیان و بسیجیان به بیانیه گام دوم انقلاب شد و خاطرنشان کرد: گفتمان‌سازی کار کوتاه مدتی نیست بلکه حداقل میان مدت است و باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت پذیرد؛ این بیانیه باید به برنامه و چارچوب مشخص تبدیل شود و همه دستگاه ها نسبتشان را با این بیانیه مشخص کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌ شرقی در پایان سخنان خود با تقدیر از بصیرت مردم ولایت‌مدار آذربایجان، ابراز داشت: آفرین بر مردم آذربایجان و تبریز که پیشگام بودید و در روز اول، بیعت خود را اعلام کردید و صف خود را با دشمنان اسلام و عوامل آنها جدا کردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار