حسن‌پور:

بسیج آماده کمک به دولت در حوزه اشتغال‌زایی است

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: همان‌گونه که در بخش نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی، وزارت صمت را یاری می‌کنیم، آمادگی داریم تا در زمینه اشتغال زایی نیز به یاری دولت بشتابیم.
کد خبر: ۳۷۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ - 26November 2019

بسیج آماده کمک به دولت در بخش اشتغال استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف صبح امروز در همایش «فعالان اقتصادی در تحقق گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت بسیج» که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه الگوی بسیج در کشور‌های متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اظهار داشت: امروز اگر برجام را امضا می‌کنیم به دلیل این است که در اقتصاد ضعیف عمل کردیم؛ به عبارت دیگر هر گاه دست ما خالی باشد، دشمن با سوء استفاده از شرایط ما، خواسته‌های خود را به ما تحمیل و زورگویی می‌کند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی در برخی کشور‌ها حضور یافتیم و نفوذ خود را در آن‌ها گسترش دادیم، ولی وقتی اقتصاد آن کشورها به دست دیگران افتاد، نفوذ ما هم کاهش یافت.

رئیس سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه در آمار و سخنانی غیر واقعی، عنوان شده که تمام مشکلات کشور به واسطه تحریم‌هاست، ادامه داد: یکی از مشکلات جامعه ما این است که بر خلاف آمار‌های منتشر شده، ۷۵ تا ۸۰ درصد از اقتصاد کشور دولتی است.

حسن‌پور با انتقاد از افزایش بودجه اجرایی نسبت به بودجه عمرانی کشور، اضافه کرد: بسیج حاضر است دولت را در بخش اشتغال‌زایی کمک کند؛ در واقع همان‌گونه که امروز در بخش نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی، وزارت صمت را یاری می‌کنیم، آمادگی داریم تا در بخش اشتغال نیز به یاری دولت بشتابیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار