فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

انقلاب اسلامی را نمی‌توان بدون تفکر بسیجی تصور کرد

سرهنگ «حمید دامغانی» گفت: انقلاب اسلامی را نمی‌توان بدون تفکر بسیجی تصور کرد و بسیج در 40 سال اخیر خوش درخشید و موثرترین نقش آن هم در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۳۷۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ - 26November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز سه شنبه در مجمع علمای استان سمنان با بیان اینکه بسیج مظهر مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: بسیج نهادی مردمی است که در سال 58 توسط امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی را نمی‌توان بدون تفکر بسیجی تصور کرد افزود : بسیج در 40 سال اخیر خوش درخشید و موثرترین نقش آن هم در دوران دفاع مقدس بود.

سرهنگ دامغانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریستی تصریح کرد: خداوند مکر حیله گران را به خودشان بر می گرداند و با حضور حماسی و خالصانه پاسداران در سیل اوایل امسال و همچنین نابودی پهباد دشمن سپاه بیش از پیش بین مردم محبوب شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه جنگ تحمیلی باعث پایداری نظام اسلامی شد، گفت: اراده الهی پشت انقلاب اسلامی است و این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) متصل می شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر باعث شد مجددا یک انسجام و شور ملی در کشور ما ایجاد شود، گفت: اتحاد و همدلی مردم در روزهای گذشته باعث شد فتنه ها و نقشه های از پیش تعیین شده دشمن برای براندازی نظام و انقلاب ناکام بماند.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه مردم با فهم و بصیر استان سمنان در حوادث اخیر راهشان را به موقع از آشوبگران جدا کردند، افزود: استان سمنان جزء امن ترین استان های کشور در ناآرامی های اخیر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها