فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

بسیج اصلی‌ترین منبع انرژی برای حرکت انقلاب اسلامی است

سرهنگ «حمید دامغانی» گفت: بسیج اصلی‌ترین منبع انرژی برای حرکت انقلاب اسلامی است و هر کجا طی این چهار دهه که با فتنه‌های مختلف مواجه شدیم صرفاً حضور بسیج توانست توطئه‌ها و دسیسه‌های آن‌ها را خنثی کند.
کد خبر: ۳۷۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 26November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز در اجتماع بسیجیان سمنان ضمن بیان اینکه تشکیل بسیج در سال ۵۸ به‌ فرمان امام خمینی اوج درایت و افق بلند ایشان را به اهداف انقلاب نشان می‌دهد، اظهار داشت: بسیج اصلی‌ترین منبع انرژی برای حرکت انقلاب است و هرکجا طی این چهار دهه که با فتنه‌های مختلف مواجه شدیم صرفاً حضور بسیج توانست توطئه‌ها و دسیسه‌های آن‌ها را خنثی کند.

وی با بیان اینکه هدف امام راحل استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی در امور خدمت‌رسانی به جامعه بوده است، افزود: این تفکر بسیج مشکل‌گشای جامعه خواهد بود و هرکجا به این محو عمل کردیم توانستیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه شعار بسیج اقدام و عمل جهادی و کمک به دولت است، گفت: بسیج یکی از حامیان دستگاه‌های اجرایی است که این آمادگی و ظرفیت در درون بسیج وجود دارد تا با بهره‌گیری از این ظرفیت بتواند مأموریت‌های خدمت‌رسانی به مردم را مطلوب‌تر انجام دهد.

دامغانی با بیان اینکه به بن‌بست رسیدن دشمن در هدف‌گذاری تنها نتیجه مجاهدت بسیجیان است، تصریح کرد: دشمن نه در این ایام افزایش نرخ بنزین بلکه طی این چهار دهه بارها به بهانه‌های مختلف کوشید تا مخل امنیت کشور شود و ایران را ناامن جلوه دهد که خوشبختانه با حضور بسیج همواره در عمق استراتژیک خود با شکست مواجه شدند.

وی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی، کشتار مردم و سدکردن مسیر حرکت‌های مردمی تنها درماندگی دشمن را نشان می‌دهد، متذکر شد: امروز دشمن در اهداف خود شکست‌خورده است که این موفقیت تنها از مجاهدات بسیج ناشی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار