معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

گفتمان بسیج در منطقه و جهان اسلام قالب شده است

سردار «سالار آبنوش» با اشاره به اینکه رمز نجات و اعتلای کشور پیاده‌سازی تفکر و روحیه بسیجی است، گفت: امروز گفتمان بسیج، یعنی همان گفتمان انقلابی‌گری که بر منطقه و جهان اسلام سایه انداخته است.
کد خبر: ۳۷۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 26November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سالار آبنوش» معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین امروز در ویژه برنامه شکوه اقتدار بسیج و در جمع بسیجیان تربت حیدریه اظهار داشت: در شرایطی که گام دوم انقلاب را آغاز کردیم، گام اول را با سرافرازی و عزتمندانه پشت سر گذاشتیم و قله های بزرگی را فتح و موانع زیادی را نیز از پیش روی برداشتیم و بر قدرت های بزرگ نیز فائق آمدیم.

وی تصریح کرد: این راه در گام دوم انقلاب باید با قدم های بلندتر و استوارتر برای رسیدن به هدف نهایی که همان تحقق ظهور و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی در سراسر گیتی است برداشته شود.

گفتمان بسیج در منطقه و جهان اسلام قالب شده است

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رمز نجات و اعتلای کشور پیاده سازی تفکر و روحیه بسیجی است، گفت: امروز گفتمان بسیج یعنی همان گفتمان انقلابی گری که بر منطقه و جهان اسلام سایه انداخته است.

آبنوش خاطر نشان کرد: امروز اگر مشکلاتی در سطح جامعه داریم نه بخاطر آن است که انقلاب کردیم و یا اسلام برای ما برنامه ای ندارد و یا اینکه حکومت دینی نتوانسته، بلکه مانع اصلی در این کشور آن است که هنوز نتوانستیم تفکر و گفتمان بسیج و مدیریت جهادی را در سطوح مدیریتی کشور بصورت کامل به منصه ظهور برسانیم.

معاون سازمان عملیات بسیج بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و در گام اول معادلات و محاسبات غرب به هم خورده و در شرایطی که آنها قدرت را در موشک و بمب اتم می دانستند، امروز قدرت و تفکر بسیجی و گفتمان انقلابی گری در سطح منطقه سایه انداخته است.

سردار آبنوش با بیان اینکه دشمن در این 40 سال از هیچ تلاشی برای انحراف و فروپاشی انقلاب دریغ نکرده، افزود: هر چند در این مدت علیه این نظام و ملت ائتلاف تشکیل دادند و با جنگ، تحریم، تهدید و فتنه ها خبیثانه و ظالمانه رفتار کردند، اما همین صف آرایی و تشکیل ائتلاف موید آن است که ایران به یک سطح بالایی از بازدارندگی در عرصه های مختلف رسیده است.

وی بیان کرد: امروز نخبگان دنیا که در 40 سال قبل از انقلاب ملت ایران و به قول خودشان نظام آخوندی، ایراد گرفتند و گفتند اینان می خواهند ملت ایران را به 1400 سال قبل برگردانند، فریاد بر می آورند که به هر طریق شده در مقابل قدرت هسته ای، دفاعی، موشکی، نانو و سلولهای بنیادین و پزشکی ایران باید بایستیم تا به ابرقدرت جهانی تبدیل نشوند.

معاون عملیات سازمان بسیج اضافه کرد: ایران اسلامی امروز به آن قدرت بازدارنده رسیده، اما تفاوت آن با ابرقدرتهای شیطانی در این است که قدرت و توانمندی ایران برگرفته از فقه ائمه اطهار و ولایت مطلقه فقیه است و همین دشمن را عاصی و خشمگین کرده است.

وی به مولفه های قدرت اشاره کرد و افزود: نخستین مولفه قدرت توان دفاعی و بازدارندگی است و در حالی که از بین 200 کشور دنیا 190 کشور به 10 کشور دیگر وابستگی دفاعی و نظامی دارند، این کشور و ملت ایران است که بدون هیچ وابستگی و بر اساس توانمندی های داخلی به قدرت منطقه ای در عرصه دفاعی و نظامی تبدیل شده است.

سردار آبنوش از مولفه علمی، تحقیقاتی بعنوان دومین مولفه قدرت یاد کرد و گفت: امروز ایران در عرصه های مختلف علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، صنعت هسته ای، موشکی و سلولهای بنیادین و نانو با مدیریت جهادی و تفکر و گفتمان انقلابی گری در بین 10 کشور نخست دنیا و حتی رتبه های اول تا سوم قرار گرفته است.

نهضت تبیین باید در جامعه فراگیر شود

معاون عملیات سازمان بسیج در تشریح مولفه سیاسی انقلاب اسلامی ایران گفت: همیشه در حوزه سیاست این سئوال بین نخبگان جهان مطرح بود که چگونه ملتی که ضعیف ترین و ذلیل ترین بودند امروز بعد از چهل سال توانستند اینگونه عزتمندانه و با اقتدار و مستقل زندگی کنند؟

وی گفت: پاسخ این سئوال را خودشان دادند، اما متاسفانه خیلی کمتر در رسانه ها و تریبون های داخلی به آن پرداخته شده و آن این است که اینان فرزندان همان ملت هستند، منتهی امام خویش را یافتند و پیوند امام امت با مردم توانسته اینگونه دشمن را به عقب برانند و عزتمندانه زندگی کنند.

معاون عملیات سازمان بسیج با ضرورت برشمردن نهضت تبیین در رسانه ها و تریبون ها، گفت: کاروانی در حال حرکت و قافله سالار این کاروان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و حال ممکن است در این کاروان دزد هم باشد، اما دلیلی بر بزرگنمایی آنها و به حاشیه بردن خدمات و دستاوردهای عظیمی که در این چهل سال بدست آمده نیست و این مستلزم تبیین در بین آحاد جامعه است.

کسانی که دشمن را بزک می کنند، خیانت را شرمنده کردند

سردار آبنوش با انتقاد از کسانی که در چند سال اخیر دشمن را برای مردم بزک کردند، افزود: چرا دشمنی که در 100 سال قبل و به بهانه قحطی نیمی از ملت ایران را به قتل رساند و دستشان را که به خون این مردم آلوده شده برای مردم بزک می کنند، اینان خیانت را شرمنده خود کردند.

وی بیان کرد: امروز تنها راه نجات کشور گفتمان انقلابی گری یا همان ترویج و تبیین تفکر بسیجی در آحاد مسئولان جامعه است و تا مادامی که این روحیه و گفتمان در همه مسئولان تسریع نیابد مشکلات نیز همچنان پابرجا خواهد ماند.

ویژه برنامه شکوه اقتدار گرامیداشت 5 آذر روز بسیج مستضعفین با استقرار گردانهای کوثر و الی بیت المقدس بسیج تربت حیدریه در تقاطع شورا خیابان فردوسی شمالی آغاز و در ادامه سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج به همراه مسئولان نظامی و شورای تامین شهرستان از یگانهای نمونه سان دیدند.

در حال حاضر بالغ بر 70 هزار بسیجی در 750 رده مقاومت در شهرستان تربت حیدریه در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدائی و سازندگی، اقتصاد مقاومتی نیز فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار