مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار 5 کتاب صوتی حوزه ادبیات دفاع مقدس در خوزستان

«بتول دوسعلی وند» گفت: با همکاری و مساعدت مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان 5 کتاب را با صدای دوبلورهای استان خوزستان به صورت صوتی منتشر کردیم و در حال انجام چند اثر دیگر هستیم.
کد خبر: ۳۷۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ - 26November 2019

انتشار 5 کتاب صوتی حوزه ادبیات دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «بتول دوسعلی وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه امروز نقد آثار ادبی دفاع مقدس اظهار داشت: در نیمه اول امسال 5 اثر دفاع مقدس را بصورت کتاب صوتی منتشر کرده ایم.

وی افزود: با همکاری و مساعدت مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان کتاب‌های «پوتین‌های بی‌سرباز»، «جایی برای گلدان‌ها»، «دری که باز مانده است»، «روزی به شهرم باز خواهم گشت» و «پای شمشادهای جنوب» را با صدای دوبلورهای استان خوزستان بصورت صوتی منتشر کردیم و در حال انجام چند اثر دیگر هستیم.

مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: با توجه به رویکرد جدید و روش های نوین انتشار به خصوص در حوزه زنان، قصد داریم در طول سال بیش از 10 اثر برگزیده چاپ شده را همزمان و بصورت صوتی به علاقه‌مندان ادبیات دفاع مقدس تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها