استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بسیج متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست

«حسین کلانتری» گفت: بسیج سرمایه ناب محمدی برگرفته از آرمان‌های حضرت امام خمینی است و متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست.
کد خبر: ۳۷۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 26November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در اجتماع بسیجیان شهرستان بویراحمد تشکیل بسیج را از هوشمندانه‌ترین تدابیر امام خمینی (ره) عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج سرمایه ناب محمدی برگرفته از آرمان‌های حضرت امام خمینی است و متعلق به هیچ حزب و گروهی نیست.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های بسیجیان، افزود: بسیجیان ‌آگاه‌ترین، باهوش‌ترین، قانونمندترین و منظم‌ترین افراد هستند که با ولایت‌پذیری و اطاعت از رهبری در هر میدانی حاضر هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با وجود اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اخلال در کشورمان بوده و توطئه بزرگی را طراحی کرده بودند اما هوشمندی، ذکاوت و درایت ولی فقیه و انسجام مسئولان و حضور مردم این توطئه بزرگ را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه در جریان اغتشاشات اخیر دشمن سیلی بزرگی خورد، عنوان کرد: خیلی‌ها می خواستند حوادث بزرگی در این شهر ببینند اما این خیال باطل است و تا زمانی که مردم هستند چنین چیزی امکان ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: مردم حق اعتراض دارند و حق من به عنوان مسئول این است که مشکلات را پیگیری کنم اما بین اعتراضات و اغتشاش تفاوت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار