مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بسیج در دنیا با عنوان جریان مقاومت شناخته شده است

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 5 آذر یک افتخار ملی و انقلابی برای ملت ایران است؛ چراکه بسیج در دفاع از کشور در دنیا با عنوان جریان مقاومت شناخته شده است؛ لذا ما باید این روز را جشن بگیریم و از آن پاسداری کنیم.
کد خبر: ۳۷۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 26November 2019

بسیج در دنیا با عنوان جریان مقاومت شناخته شده است ///دادا عکس رو دریاب///به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار سرتیپ «مرتضی قربانی» پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در همایش شکوه مقاومت و پایداری که به مناسبت هفته بسیج در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور عزت، کرامت، بزرگی و عظمت ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: 40 سال از فرمان الهی امام برای تشکیل بسیج می‌گذرد لذا امروز به مناسبت این فرمان الهی گرد هم آمدیم.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در چنین روزی در سراسر کشور مراسم باشکوهی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار می‌شود و امیدواریم که بتوانیم پیرو راه شهدا، امام و رهبری باشیم.

وی عنوان کرد: 5 آذر یک افتخار ملی و انقلابی برای ملت ایران است؛ ما در ارتش سوریه یک میلیون بسیجی سازماندهی کردیم و بسیج در دفاع از کشور در دنیا با عنوان جریان مقاومت شناخته شده است؛ لذا ما باید این روز را جشن بگیریم و از آن پاسداری کنیم.

قربانی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جنگ سختی داشته و هیچ امکانات و سلاح و مهمات جنگی نداشتیم؛ اما به برکت انقلاب و با پیروی از فرمان ولایت فقیه خود در عملیات‎های مختلف شرکت کرده و با مقاومت و پایداری علیه دشمن درخشیدیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۸ سال دوران دفاع مقدس الگویی برای جهان اسلام شد؛ ابراز کرد: استان قزوین در تاریخ انقلاب اسلامی شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرده که نامشان برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار خواهد ماند.

استکبار جهانی هیچگاه نمی‎تواند اقدامی علیه انقلاب انجام دهد

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در طول جنگ تحمیلی در مقاطع مختلف حضور لشکر خدا را داشتیم چون این نظام، نظامی مطهر، مقدس و اثرگذار در جهان اسلام است.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمنان، ضدانقلاب و اشرار جانی در ماجرای اخیر به بهانه گرانی بنزین از آشیانه خود بیرون آمده و با آشوب و اغتشاش خود را نشان دادند و همین امر موجب شد تا ملت آنها را بشناسند که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده و مابقی آنها هم شناسایی شده و یا در حال شناسایی و دستگیری هستند.

قربانی تصریح کرد: دشمنان این نظام هر بار توطئه‌ای برای ضربه زدن به این نظام می‌چینند؛ اما من و تو بسیجی باید با انقلاب و امام و ولایت فقیه و رهبری پیمان ببندیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی عنوان کرد: از دشمن نترسید چراکه دشمن مانند کف روی آب است و امروز تجهیزات نظامی ما می‌تواند در مقابل توطئه‌های نظامی دشمن مقتدرانه پاسخگو باشد.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: همه بسیجیان باید برای پیشرفت کشور تلاش کرده، ایام الله را گرامی داشته و نیروی جوانی، وقت و انرژی خود را مغتنم بشمارند و در مقابل دشمن با تمام قوت بایستند.

وی در ادامه عنوان کرد: آمریکا، اسرائیل و آل سعود و دشمنان ایران اسلامی هیچگاه نمی‎توانند اقدامی علیه انقلاب اسلامی انجام داده و خدشه‌ای بر آن وارد کنند.

قربانی در پایان گفت: با امام و رهبری و شهدا عهد و میثاق می‌بندیم که تا زنده‌ایم تحت لوای انقلاب اسلامی رزمنده باشیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها