سردار هادیانفر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

تسریع عملیات اصلاح نقاط حادثه‌خیز در کشور

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه وزیر راه دستورات ویژه‌ای در جهت اصلاح نقاط حادثه‌خیز صادر کرد، گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز که با کندی در حال انجام است، باید سرعت بیشتری پیدا کند.
کد خبر: ۳۷۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰ - 27November 2019

اصلاح نقاط حادثه‌خیز در کشور باید سرعت پیدا کندسردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره سامانه «سپهتن» اظهار داشت: با توجه به نقص‎هایی که در این سامانه وجود دارد، در حال تکمیل آن هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به تأکیدات وزیر راه و شهرسازی، این سامانه پس از تست‌های نهایی زیر بار خواهد رفت.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های کشور گفت: سه هزار و  ۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های کشور وجود دارد و طبق توافقی که با وزارت راه شده است، این نقاط در حال اصلاح است.

سردار هادیانفر اضافه کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، متأسفانه هنوز ما مشکلات زیادی به خصوص در مسیر‌های دو طرفه وجود دارد؛ زیرا این مسیرها فاقد جداشونده هستند و بیشترین تصادفات در این نقاط رخ می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر راه در این جلسه دستورات ویژه‌ای در جهت اصلاح نقاط حادثه‌خیز صادر کرد و ما منتظریم که پیرو توافقِ صورت گرفته، اصلاح نقاط حادثه‌خیز که با کندی در حال انجام است، سرعت بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها