ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق:

ارتش با تکیه به روحیه بسیجی اقدامات دشمن را رصد می‌کند

امیر«رضا آذریان»گفت: ما امروز در ارتش اقدامات دشمن را بسیجی‌وار رصد می‌کنیم و به آمریکا که امروز شکست‌خورده جنگ سخت است هشدار می‌دهیم که در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۳۷۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 26November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در گردهمایی بسیجیان شهرستان نیشابور که امروز در سالن شهدای مدافع حرم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای اول انقلاب نیروهای ضدانقلاب در برابر ما ایستادند و در حالی‌که برخی مدیران برایشان مهم نبود، با وارد کردن فشار بر ارتش به دنبال انحلال ارتش بودند ولی امام خمینی (ره) روزی را به نام ارتش نام‌گذاری کردند.

وی در ادامه به اهمیت بسیج اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) می‌دانستند که به‌زودی انقلاب مورد هجمه شرق و غرب قرار خواهد گرفت و برای همین دستور تأسیس نهاد بسیج را دادند و این تشکل مردمی قبل از جنگ در برابر ضدانقلاب ایستادند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا تأکید کرد: در آن زمان، بنی‌صدر به‌ عنوان رئیس‌جمهور و فرمانده کل قوا معتقد بود که فقط ارتش باید در مقابل تهدیدات ایستادگی کند در حالی که شهید صیاد شیرازی اعتقاد داشت که بسیجیان نیز باید اسلحه به دست بگیرند. این شهید والامقام به خاطر این دیدگاه توسط بنی‌صدر از ارتش اخراج شد و در نهایت بسیجیان در کنار نیروهای ارتش پیروزی‌های زیادی را به دست آوردند و جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

آذریان بیان داشت: بسیج با فعالیت در همه ابعاد به مردم خدمت رسانی می‌کنند. بسیج فقط متعلق به ایران نیست و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) نیز حضور پررنگ دارد و امروز نیز بیدار است و در برابر تحرکات خرابکارانه دشمنان ایستاده است.

وی افزود: بسیجیان هیچ‌گاه در برابر ضدانقلاب کوتاه نیامده اند حتی اگر به قیمت جان آنها تمام شده باشد. اگر این‌گونه افراد جان فدا در بسیج نبودند معلوم نبود چه آینده ای در انتظار نظام ما بود.

آذریان افزود: همه باید قدردان بسیجیان باشند همان‌گونه که مورد قدردانی رهبر انقلاب قرارگرفته است.

ارشد نظامی آجا در شمال شرق تأکید کرد: امروز جمع شده‌ایم که بگویم آمریکا در برابر سامانه‌های موشکی ایران شکست‌خورده است، در جنگ روانی با مؤلفه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و با هر ترفند دیگری باز هم شکست خواهد خورد.

آذریان خاطرنشان کرد: ما امروز در ارتش اقدامات دشمن را بسیجی‌وار رصد می‌کنیم و به آمریکا که امروز شکست‌خورده جنگ سخت است هشدار می‌دهیم که در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد.

وی افزود: دولت‌مردان باید قدر مردم را بدانند و در اقدامات خود همواره بر اساس نظر ولی فقیه گام بردارند.

این فرمانده ارشد ارتش در پایان گفت: پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوافضای سپاه پاسداران چشمان بیدار نیروهای مسلح هستند و به دشمنان اجازه تجاوز به ایران اسلامی را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها