مادر شهید «امیر تهرانی» به فرزند شهیدش پیوست

مادر عارف دلسوخته و شهید والامقام «امیر تهرانی» به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۷۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ - 26November 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مادر عارف دلسوخته و شهید والامقام «امیر تهرانی» به دیار حق شتافت و به فرزند شهیدش پیوست.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر این مادر شهید بزرگوار، فردا (چهارشنبه) ساعت ۹ صبح در تهران‌نو، خیابان شهید فتحنایی، پلاک ۲۸۰ تشییع می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشت مادر شهید «امیر تهرانی» نیز روز جمعه هشتم آذر از ساعت ۱۴ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در نظام‌آباد برگزار خواهد شد.

مادر شهید «امیر تهرانی» به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش دفاع‌پرس، شهید والامقام «امیر تهرانی» سال ۱۳۴۲ در تهران چشم به جهان گشود. وی که مسئول تسلیحات گردان «عمار» در منطقه «مهران» بود، در تاریخ دوم آذر سال ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امیر ارادت عجیبی به حضرت زهرا (س) داشت و از خداوند خواسته بود تا در این دنیا فقط ذره‌ای از مصائب و سختی‌های بانوی دوعالم را درک کند.

در عملیات «بدر» یک ترکش مثل یک سیلی به صورت امیر خورد و از کنار سرش رد شد که جای این جراحت مانند جای دست یک نامرد برروی صورتش ماند.

مادر شهید «امیر تهرانی» به فرزند شهیدش پیوست

وی در قسمتی از وصیت‌نامه خود، خطاب به مادرش نوشته است: «مادر عزیزم! مادر جان تو برایم زحمت بسیار کشیدی و برایم رنج فراوان بردی، اگر زبان الکن من نتواند قدردان تمام زحمات شما باشد، ولی از تو تشکر می‌کنم که در کودکی‌ام مرا به مجلس حسین (ع) می‌بردی و شیری به من می‌دادی که آمیخته با اشک چشمانت بود و این مسأله مرا امیدوار کرد که در لحظات آخر عمرم حسین عزیز سرغریبی‌ام را به دامن بگیرد. از تو می‌خواهم که در شهادت من صبر کنی و مطمئن باش من گریه برای حسین (ع) را بیشتر دوست دارم تا گریه برای خودم، اگر برای حسین گریه کنی.»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها