سردار جلالی:

کشورِ بهره‌مند از «بسیج ۲۰ میلیونی» بن‌بست ندارد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه کشوری که بسیج ۲۰ میلیونی دارد، بن‌بست ندارد، گفت: آن‌ها که تلاش دارند بگویند ما به بن‌بست خورده‌ایم، ظرفیت‌های عظیم این ملت را نمی‌شناسند.
کد خبر: ۳۷۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 26November 2019

ملتی که بسیج ۲۰ میلیونی دارد بن‌بست نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به هفته بسیج، «بسیج» را حقیقتی شبیه به افسانه‎ها دانست و اظهار داشت: این تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای درباره شجره طیبه‌ای است که امروز ملت ایران در سایه‌سار امن آن روزگار می‌گذراند.

وی با بیان اینکه دیروز خیابان‌های تهران و بسیاری از شهر‌های کشور پذیرای صد‌ها هزار ایرانی مسلمانی بود که به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایمان راسخ داشتند، افزود: آن‌هایی که اگرچه از ندانم‌کاریِ برخی مسئولان آزرده‌خاطر بودند، اما بین اصل نظام، انقلاب اسلامی، عملکرد مسئولان تفاوت و تمییز قائل هستند، آن‌ها بسیجی‌وار آمدند تا بگویند «ما اهل کوفه نیستیم».

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه پیشتر اشاره کرده بودیم که در فضای پس از فتح «جنگ ترکیبی» باید به‌شدت مراقب باشیم که دشمن در کمین است، خاطرنشان کرد: بلوای آبان نیز مصداقی از همین کمین دشمن برای تبدیل پیروزی ملت ایران به شکست بود.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه این ملت شکست ندارد؛ زیرا پشت سر ولی خود بسیجی‌وار و با بصیرت در میدان است، افزود: حماسه چهار آذر ۹۸ تبلور روحیه مقاومت بسیجی در میدان سخت فتنه‌های ترکیبی بود، خداقوت مردان و زنان پای کار انقلاب اسلامی! خداقوت بسیجیان همیشه در صحنه!

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی بسیج باید نقش خود را در آرایش دفاعی که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تقویت کند، ادامه داد: امروز میدان جنگ صرفاً دیگر نظامی نیست، از عرصه فرهنگ تا اقتصاد، تا فضای سایبر و تولید علم و دانش همه عرصه پیکار و مجاهدت است و چه فرصتی بهتر از این برای بسیجیان که وارد عرصه‌های گوناگون شده و در تمامی سطوح فتح و نصرت بیافرینند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با هشدار درباره اینکه عده‌ای در کشور تلاش دارند بگویند ما به بن‌بست رسیده‌ایم، گفت: این‌ها در بهترین حالت ممکن، غافلانی هستند که ظرفیت‌های عظیم این ملت بزرگ تحت امر ولایت را نمی‌شناسند؛ کشوری که بسیج ۲۰ میلیونی دارد، بن بست ندارد؛ شاید این عده در بن‌بست ذهنی خود گیر کرده‌اند که امیدواریم خدا نجاتشان دهد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار