سرلشکر ایزدی:

انقلاب اسلامی در سایه تفکر بسیجی به دنیا صادر شد

فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی به وسیله بسیج به عنوان نماد باشکوه این انقلاب، مرزها را درنوردیده است.
کد خبر: ۳۷۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ - 26November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوین ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین همایش بسیجیان آستان قدس و موکب‌داران اربعین که امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا به دنبال جنگ نرم است و سردمداران آن عنوان کرده‌اند که ما در منطقه نتوانستیم حریف ایران باشیم و به دنبال ضعیف کردن قابلیت های حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان هزاران توپخانه را علیه ما تجهیز کردند و آرایش جنگی در فرهنگ، اقتصاد و فضای مجازی گرفتند؛ اما ما باید با هوشیاری و بیداری، از فرصت‌های پیش آمده بهترین استفاده را کنیم و در هر جا و مکانی که هستیم پاسدار انقلاب باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به نقش بسیج در تداوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: خداوند این شجره طیبه را با نفس قدسی امام (ره) شکل و برکت داد و انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب ارزش‌ها بوسیله بسیج که نماد باشکوه این انقلاب است مرزها را درنوردیده است.

سرلشکر ایزدی تصریح کرد: امروز وقتی در جبهه مقاومت حاضر می شوید می بینید این فرهنگ بسیجی است که پیروزی‌هایی را به ارمغان آورده است و شهیدان ما بیانگر فلسفه بسیج هستند.

وی در پایان گفت: در مسیر حقیقت بسیج، ما شاهد یک تفکر نو هستیم که این تفکر هدیه به بشریت است و این نظم و تفکر که بسیج با فرماندهی ولایت فقیه به وجود آورده، باعث وحشت دشمنان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار