فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

امروز هیچ نیرویی در جهان توان مقابله با انقلاب اسلامی و بسیج را ندارد

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: امروز هیچ نیرویی در جهان توان مقابله با انقلاب اسلامی و بسیج را ندارد و امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان است.
کد خبر: ۳۷۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ - 26November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی»  امروز در اجتماع 10 هزار نفری شکوه اقتدار بسیج که در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد، ضمن تبریک چهل سالگی تشکیل بسیج، اظهار داشت: حضور پرشور بسیجیان در این اجتماع نشان دهنده حمایت آحاد مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه وحدت و استقلال زمانی معنی می دهد که در تاریخ 2500 ساله ایران یک هزار و 36 سال کشور ما تحت حاکمیت بیگانه بوده است، گفت: تجربه 41 ساله انقلاب گویای این است که با دادن اداره کشور به مردم هم راه دیکتاتوری بسته شد و استفاده از قدرت نرم مردمی و بسیج، ضامن استقلال و وحدت کشور شد.

وی با اشاره به اینکه در دوران حکومت پهلوی حقوق مستشاران نظامی از تمام نظامیان ایران بیشتر بود، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند که مردم ایران هرگز اجازه نخواهد داد انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: امروز ایران مستقل‌ترین کشور جهان است که ولایت‌ فقیه با ایجاد مردم سالاری دینی و استفاده از قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی باعث این استقلال کشور شد و با استفاده از این ظرفیت استقلال سیاسی و اقتصادی خود را از نظام سلطه حفظ کرده است.

این مسئول با اشاره به دستور تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی بیان داشت: چالش های چهار دهه گذشته نشان داد که اگر قدرت بسیج و مردم سالاری نبود چه بسا سرنوشت دیگری برای نظام مقدس ما رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار