سردار طهماسبی:

بسیج اجازه نداد اغتشاشگران آسیبی به مردم برسانند

مشاور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان، گفت: در جریان تحولات اخیر در کشور، بسیج در کنار مردم بود تا اغتشاشگران نتوانند آسیبی به مردم وارد کنند.
کد خبر: ۳۷۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ - 26November 2019

بسیج اجازه نداد اغتشاشگران آسیبی به مردم برسانندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مهران طهماسبی مشاور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان در مصاحبه با برنامه «رویداد» رادیو گفت‌وگو، با اشاره به فعالیت‌های بسیج از زمان تاسیس تا کنون اظهار داشت: در جریان تحولات اخیر در کشور مردم تلاش کردند که صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کنند و بسیج نیز در این ارتباط با روشنگری و آگاهی بخشی به مردم سعی کرد نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی به نقش بسیج در ایجاد امنیت در کشور اشاره کرد و گفت: در جریان تحولات اخیر نیز بسیج سعی کرد این وظیفه را به خوبی انجام دهد و در همین راستا اقدامات خوبی توسط بسیج صورت گرفت تا اغتشاشگران و آشوبگران به مردم آسیبی وارد نکنند.

این مقام مسئول در بسیج یکی دیگر از وظایف بسیج را روشنگری عنوان کرد و گفت: بسیج در این تحولات سعی کرد که به مردم آگاهی بخشی کند و همین آگاهی بخشی باعث شد که بسیاری از مردم متوجه اهداف اغتشاشگران و آشوبگران در کشور شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران از فضای مجازی نیز برای پیشبرد اهداف و خواسته های خود استفاده و تلاش می کنند این عرصه را به یک فضای ضد امنیتی تبدیل کنند، افزود: بسیجیان باید در این عرصه نقش مهمی ایفا کنند و از توسعه این نوع خرابکاری ها که هدفشان ضربه زدن به مردم و انقلاب است، پیشگیری کنند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه بسیج با سازماندهی مشخص خود و آموزش های لازم برای مقابله با این آشوب گران از آمادگی های لازم برخوردار است، ادامه داد: ما با حضور در کنار مردم تلاش می کنیم که اجازه ندهیم اغتشاشگران آسیبی را به مردم برسانند و امنیت آنها را سلب کنند.

مشاور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به توجه بسیج به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ما همه باید تلاش کنیم کشور را از وابستگی به پول نفت نجات دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج برای گسترش اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: ما معتقدیم برنامه‌ریزی‌ها در کشور باید به سمتی باشد که به سمت خودکفایی هرچه بیشتر حرکت کنیم‌.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار