معاون سیاسی استاندار لرستان:

تفکر بسیجی باعث توسعه انقلاب اسلامی می‌شود

«محمود ثمینی» با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در ایران اسلامی وجود دارد و در کشورهای اسلامی توسعه می‌یابد مملکت ما از توطئه بیگانگان مصون خواهند ماند.
کد خبر: ۳۷۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 26November 2019

تفکر بسیجی باعث توسعه انقلاب اسلامی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز در آیین روز کتاب در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تاکید بر ضرورت توسعه کتابخانه ها در سطح کشور اظهار داشت: توسعه کشور نیازمند مدیران و مردم فرهیخته است و توسعه تنها با شعار ایجاد نمی‌شود بلکه نیازمند فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ توسعه باید در اقشار و لایه‌های جامعه نفوذ کند ادامه داد: مسئولان باید در این راستا همت خود را دوچندان کنند و کار فرهنگی باید بیشتر انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: مسیر کار فرهنگی از کتابخانه‌ها و مجاری اطلاع‌رسانی عبور می‌کند و در هر مملکتی که افراد باسواد و آگاه وجود داشته باشد دشمنان قادر به نفوذ نخواهند بود.

ثمینی بر ضرورت ایجاد ظرفیت کتابداری و کتابخوانی در مناطق مختلف روستاها و نقاط محروم تاکید کرد و ادامه داد: گام برداشتن در این مسیر توسعه را  پیش می برد.

وی عنوان کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه کتابخانه‌ها دولت تلاش کرده یارانه های لازم را اختصاص دهد و باید نوجوانان و دانش آموزان را به امر کتابخوانی و پژوهش ترغیب کنیم.

ثمینی با اشاره به اینکه به زودی بخشی از طرح های کتابخوانی به کاروان امر کتابخوانی افزوده می‌شود، عنوان کرد: در این راستا حضور خیران ضروری است چراکه اعتبارات دولتی محدود است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان افزود: تا زمانی که تفکر بسیجی در ایران اسلامی وجود دارد و در کشورهای اسلامی توسعه می‌یابد مملکت ما از توطئه بیگانگان مصون خواهند ماند.

در این جلسه از ۲۷ فعال در حوزه کتابخوانی و فرمانداران شهرستان های بروجرد، رومشکان و دوره چگنی به عنوان روسای برتر انجمن کتابخانه‌های شهرستان استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار