سردار شکارچی:

بسیج به نامی شناخته‌شده در فرهنگ ایرانی ـ اسلامی مبدّل شده است

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح گفت: بسیج به شجره طیبه تنومندی تبدیل شده است که به نامی آشنا و شناخته شده در فرهنگ ایرانی و اسلامی بدل شده است.
کد خبر: ۳۷۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ - 26November 2019

بسیج به نامی شناخته‌شده در فرهنگ ایرانی ـ اسلامی مبدّل شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سالروز تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را به وی و آحاد بسیجیان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «در پنجم آذر ۵۸ به فرمان رهبر انقلاب اسلامی نهالی کاشته شد که ثمره‌های آن اکنون از جغرافیای جمهوری اسلامی ایران فراتر رفته و الهام‌بخش ملت‌های مسلمان در مبارزه جانانه علیه سلطه و استکبار جهانی شده است. اکنون و پس از چهار دهه، بسیج به شجره طیبه تنومندی تبدیل شده است که کارکردهای جهادی آن اسطوره دوران شده و به نامی آشنا و شناخته شده در فرهنگ ایرانی و اسلامی بدل شده است.

این شجره انقلابی در طول عمر پربار خود، توانسته است به عنوان یک سرمایه وزین و قابل اتکای اجتماعی، چنان ظرفیتی را در عرصه‌های مختلف از خود نشان دهد که اکنون نه به عنوان یک نهاد که به تفکری موفق برای اداره کشور و پیشبرد اهداف نظام اسلامی تبدیل شده است. به گونه‌ای که هر جا سخنی از پیشرفت و بالندی کشور در عرصه‌های مختلف مطرح می‌شود ردپای بسیج و تفکر بسیجی در آن به چشم می‌خورد.

اینک بسیج در چهلمین سال شکل‌گیری خود، به چنان پختگی و توانایی در پیگیری اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی رسیده است که می‌توان امیدوار بود در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، بیش از پیش شاهد ظهور و بروز ظرفیت‌‌های این نهاد انقلابی در رسیدن به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا (مد ظله‌العالی) در این بیانیه باشیم.

ضمن گرامیداشت هفته بسیج و فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه بسیجیان مجاهد که با رشادت‌های خود امنیت و اقتدار کشور را تضمین کرده‌اند، توفیقات روزافزون را برای جنابعالی و بسیجیان عزیز از خداوند متعال خواهانم.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها