سردار حسینی خبر داد؛

پیش‌بینی بیش از ۱۰۰ ایستگاه پلیس سیار در طرح زمستانی امسال

رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه در طرح زمستانی سال ۹۷، هزار و ۲۸ نفر جان خود را از دست دادند، گفت: در طرح زمستانی امسال ۱۱۸ پایگاه سیار پلیس پیش‌بینی شده است که به مسافران خدمات‌رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۳۷۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ - 27November 2019

جان باختن بیش از ۱۰۰۰ نفر در طرح زمستان ۹۷ / پیش‌بینی بیش از 100 ایستگاه پلیس سیار در طرح زمستانیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سیدتیمور حسینی» رئیس پلیس راه راهور ناجا در جلسه کمیته هماهنگی طرح سفر‌های زمستانه که صبح امروز (چهارشنبه) در شهرک آزمایش برگزار شد، با بیان اینکه در طرح زمستان سال گذشته بیش از هفت درصد کاهش تلفات داشتیم، اظهار داشت: در این طرح استان‌های آذربایجان غربی، بوشهر و خراسان رضوی بیشترین تلفات را داشتند.

وی ادامه داد: بیشترین کاهش تلفات در طرح زمستان ۹۷ به استان‌های فارس، آذربایجان شرقی و کردستان اختصاص دارد.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: ۲۷ استان درگیر طرح زمستانی هستند که برای این طرح ۱۰۲ پایگاه با ۲۳۰ تیم سازماندهی شده است.

سردار حسینی با بیان اینکه نیرو‌های پلیس در ۱۱۱ گردنه برف‌گیر مستقر خواهند شد، افزود: در طرح زمستانی امسال ۱۱۸ پایگاه سیار پلیس پیش‌بینی شده که به مسافران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در طرح زمستان ۹۷، هزار و ۲۸ نفر جان خود را از دست دادند، گفت: در سال ۹۷، ۵۱۱ نفر در اثر حوادث ترافیکی در گردنه‌های برف‌گیر جان باختند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا اضافه کرد: ۴۰ درصد تصادفات در زمستان ۹۷ به دلیل عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی بوده است؛ بیشترین تصادفات نیز بین ساعت ۱۲ تا ۲۰ رخ داده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار