مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

بسیج، امنیت را بر سر امت اسلام گسترانده است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: امروز بسیج جهان اسلام در ممالک اسلامی شکل گرفته است و آن نهال غرس شده در جغرافیای ایران اسلامی، بعد از 40 سال رشد و نمو کرده و امت اسلام در زیر چتر بسیج در امنیت زندگی می‌­کنند.
کد خبر: ۳۷۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 27November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از مشهد، همزمان با هفته بسیج یادواره 23 شهید روستای «لطف‌­آباد» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در این مراسم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا، اظهار داشت: ملتی که یاد شهیدان را زنده نگه می­‌دارد هیچگاه لباس رزم و شهادت­‌طلبی را از تن بیرون نمی‌آورد و دچار غفلت نمی­‌شود.

وی افزود: اعلام بیعت با شهدا و برائت جستن از همه مستکبرین و دشمنان دین خدا منطق یادواره­‌های شهدا است که توجه به این منطق، لازم و ضروری است.

این مسئوول در ادامه به تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و بیان داشت: 40 سال از صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین می­‌گذرد. امروز بسیج جهان اسلام شکل گرفته است و آن نهال غرس شده در جغرافیای ایران اسلامی بعد از 40 سال رشد و نمو کرده و امت اسلام در زیر چتر بسیج در امنیت زندگی می­‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس سپس ویژگی‌­های بسیج را برشمرد و تصریح کرد: بسیجی گوش به فرمان ولی فقیه است و برای حضور توأم با بصیرت در میدان­‌های مختلف در هنگام نیاز، آماده و مهیا است.

یوسفعلی­‌زاده تأکید کرد: 40 سال به حرمت خون شهدا و به برکت هدایت‌­های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و حضور بسیج در همه صحنه­‌ها از میراث امام خمینی(ره) و شهدای والامقام صیانت کردیم و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی عزیزتر از دیروز است. برای استمرار این راه باید تمرین ولایتمداری، بصیرت و دشمن­‌شناسی کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم در تداوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مسیر حرکت به افق­‌های روشن آینده را برای ما ترسیم کرده است. اگر همت شهیدان را داریم برای تحقق این بیانیه باید در وسط میدان حاضر شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها