سردار سلیمی خبر داد؛

فوت ۱۴۵ نفر در تصادفات درون‌شهری/ آمادگی ۹۸۵ تیم پلیسی برای ارائه خدمات به شهروندان

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا گفت: طبق آمارها در زمستان ۹۷، ۱۴۵ نفر از هموطنانمان در تصادفات درون شهرها جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۳۷۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ - 27November 2019

فوت ۱۴۵ نفر در تصادفات درون شهری/  آمادگی ۹۸۵ تیم پلیسی برای ارائه خدمات به شهروندانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «محمدباقر سلیمی» رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی زمستان ۹۸ که امروز (چهارشنبه) در شهرک آزمایش برگزار شد، با بیان اینکه در طرح زمستانی ۱۷ استان، ۱۲۷ شهرستان درگیر هستند، اظهار داشت: بیش از دو هزار نفر از ماموران کادر و وظیفه در قالب ۹۸۵ تیم آماده ارائه خدمات به هموطنان در درون شهرها  هستند.

وی با اشاره به افزایش شش درصدی جانباختگان در درون شهرها گفت: طبق آمارها در زمستان ۹۷،  ۱۴۵ نفر از هموطنانمان در حوادث ترافیکی درون شهرها جان خود را از دست دادند.

سرهنگ سلیمی با اشاره به اینکه خیابان‌های برخی از مناطق تهران به خصوص منطقه یک، دارای شیب هستند، گفت: راهور تهران از خودروهای کمک‌دار و تاکتیکی برای خدمت‌رسانی به شهروندان بی‌بهره است و از شهرداری می‌خواهیم که پلیس را در این امر همراهی کند.

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا گفت: متأسفانه در برفی که اخیراً در تهران بارید، نبودِ ناوگان عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس محسوس بود و از شهرداری درخواست داریم که در چنین شرایطی نظارت خود را بیشتر کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها