سردار یزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

نقش مؤثر بسیج در مقابله با اغتشاشگران

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: در مقابله با اغتشاشات اخیر، بسیج نشان داد که حضورش چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد.
کد خبر: ۳۷۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲ - 29November 2019

بسیج در اغتشاشات نشان داد حضورش در جامعه چقدر تاثیرگذار است/ بسیج دستگیری نداشته استسردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اغتشاشات اخیر در تهران و برخی استان‌های کشور اظهار داشت: بسیج در مقابله با اغتشاشات، همگام با سایر نیرو‌های امنیتی و انتظامی در اکثر صحنه‌ها حضور داشت.

وی ادامه داد: تلاش‌های نیرو‌های بسیج سبب شد تا این اغتشاشات و آشوب‌ها که از عوامل بیگانه خط می‌گرفت و آمریکایی‌ها و رژیم صهیوبیستی از آن حمایت می‌کردند، ظرف کمتر از ۴۸ ساعت متوقف شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسیج نشان داد که حضورش در جامعه چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد و در پی نقش‌آفرینی بسیج، دشمن متوجه شد که بسیجیان آماده هستند و لذا ناگزیر شد که شکست را بپذیرد.

سردار یزدی اضافه کرد: شکست دشمنان در اغتشاشات اخیر، باعث پریشانی و افسردگی آن‌ها شده است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در خصوص دستگیری آشوبگران در اغتشاشات اخیر هم گفت: بسیج دستگیری نداشته و دستگیری‌ها توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها