فرمانده ناوگان شمال نداجا:

نداجا با وجود تحریم گام‌های موثری در سازندگی و خوداتکایی برداشت

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی طی تمام این سال‌ها توانسته است گام‌های موثری در سازندگی و خوداتکایی کشور بردارد.
کد خبر: ۳۷۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 27November 2019

نیروی دریایی ارتش باوجود تحریم، گام های موثری در سازندگی و خوداتکایی برداشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار دوم عرشه «عبدالوهاب طاهری» در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ناوگان شمال اظهار داشت: نیروی دریایی همواره با اقتدار در راستای تأمین امنیت دریا‌ها و توسعه روابط بین المللی حضور دارد.

وی افزود: تقویت باور‌های دینی در بین دریادلان نیروی دریایی طی این سال‌ها نتایج و آثار مهمی همچون بازسازی تجهیزات و اداوت، طراحی و ساخت شناور‌ها و ارتقای توان موشکی و ضد موشکی و نیز گسترش سامانه‌های جنگ الکترونیکی با اتکا به توان متخصصان و دانشمندان داخلی را به دنبال داشته است.

امیر طاهری تاکید کرد: حضور مؤثر در عرصه تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و توسعه روابط با کشور‌های دوست و همسایه یکی دیگر از مؤلفه‌های اقتدار نیروی دریایی کشورمان در دریا‌هاست.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به همراهی سایر نهاد‌های نظامی و انتظامی فعال در دریا تاکید کرد: از یک سو نیروی دریایی سپاه به عنوان بازویی توانمند، همواره یاور ارتش بوده و به صورت کارآمد در دریا‌ها حضوری فعال دارد و از سوی دیگر دریابانی نیروی انتظامی نیز با حضوری مقتدر در برابر تهدیدات مرزی توانمندی خود را به نمایش گذاشته است.

دریادار دوم طاهری با اشاره به نقش مؤثر دریانوردان بنادر و دریانوردی در پویایی اقتصاد کشور گفت: ایجاد بازدارندگی دریایی و دفاع همه‌جانبه با استفاده از دیپلماسی دریایی و سیاسی و حضور ناوگروه‌های دریایی در قالب‌های رزمی و عملیاتی با ارسال و ابلاغ پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه خط بطلانی بر پروژه ایران‌هراسی دشمنان بود که این نقشه شوم آنان نیز نقش بر آب شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها