با حضور سردار کارگر؛

همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در بوشهر برگزار شد

همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در سالن مهمانسرای شهدای خلیج بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ - 27November 2019

همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، همایش منطقه‌ای روسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عصر امروز (چهارشنبه) از پنج استان با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ها دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر شهدای خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

در این همایش مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌های بوشهر، اهواز، هرمزگان، فارس و یاسوج به بیان گزارش عملکرد سالیانه خود پرداختند.

در ادامه این همایش سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار داشت: استان بوشهر استانی است که مرزهای آن در آب‌های خلیج فارس قرار دارد و شهدای فراوانی را تقدیم به انقلاب اسلامی کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری افتتاح مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس استان‌های قم، گلستان، مرکزی و ایلام را در دستور کار داریم، گفت: استان بوشهر تنها استانی است که فاقد مرکز فرهنگی دفاع مقدس است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با استاندار، شرکت در همایش پیشکسوتان نیروهای مسلح، رونمایی از موسیقی شهدای غواص و هشت نمایش رادیویی و اپلیکیشن اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، نشست با فرماندهان نظامی از برنامه های این همایش منطقه ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها