جانشین فرمانده سپاه لرستان:

1800 کاربر فضای مجازی کار مقابله با اخبار کذب و دروغین دشمن را انجام می‌دهند

سردار «حبیب الله توکلی» گفت: هزار و ۸۰۰ کاربر فعال مجازی در استان مشغول مقابله با اخبار کذب و دروغین دشمنان هستند.
کد خبر: ۳۷۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۲ - 27November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «حبیب الله توکلی» در نخستین یادواره ۴۲۲ شهید بسیجی شهرستان خرم آباد اظهار داشت: پدر شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی  ما را به استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان و تلاش برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی دعوت کردند ما به پدر شهید والامقام قول می دهیم که در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج بیان کرد: در این هفته ۲۵۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مناطق دوردست به بهره برداری رساندیم و در کنار آن افتتاحیه احداث و بازسازی مسکن کمیته امداد و بهزیستی را داریم.

وی افزود: عمر شهیدان نشان داده که هیچ صحنه مجاهدتی را نمی توان یافت که بسیجیان در آن نقشی ارزنده نداشته و ایفای نقش نکرده باشند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه هزار و ۹۸۰ شهید بسیجی استان لرستان نشان از قربانی کردن اسماعیل های مردم ولایتمدار این شهرستان دارد. خاطر نشان کرد: ۴۰ سال پیش که امام راحل نهاد نوپای بسیج را تشکیل دادند کسی فکر نمی کرد بسیج در ماموریت های متنوع همچون رویارویی با گروهک های ضد انقلاب، منافقین، تجزیه طلبان در گذر عمر انقلاب اسلامی اینگونه موفق عمل کند به طوری که بسیج مردمی در صحنه های دفاع مقدس بسیج بیشترین نقش و سهم را داشت.

وی گفت: قرارگاه پیش رفت و آبادانی استان با اولویت قراردادن هشت دهستان شروع به فعالیت کرده است؛ همچنین در عرصه جنگ نرم هزار و ۸۰۰ کاربر فعال مجازی در استان مشغول مقابله با اخبار کذب و دروغین دشمنان هستند.

سردار توکلی تصریح کرد: در کنار آمادگی های امنیتی و دفاعی بسیج هزار و ۲۴۴ گروه جهادی متخصص و متعهد آماده حضور در صحنه ها، عرصه ها و مقابله با حوادث غیر مترقبه هستند؛ همچنین در روستاها ۳۶۱ صندوق قرص الحسنه برای حل مشکل بیکاری جوانان راه اندازی شده و تاکنون ۱۷۶ نفر مشغول به کار شده اند.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به حوادث اخیر تاکید کرد: اگر حضور هوشمندانه بسیج در میدان نبود این فتنه به راحتی خاموش نمی شد؛ با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هزینه کردن ایشان از خودشان فتنه خاموش شد. سهم خانواده شهدا در تثبیت انقلاب اسلامی در گذشته ثابت شده و از امروز هم برای دفاع از انقلاب و نظام نباید کوتاه بیاییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار