معاون استاندار لرستان عنوان کرد؛

بسیج ظرفیتی برای توسعه کشور

«گودرز امیری» امروز در همایش شکوه هجرت با بیان اینکه بسیج ظرفیت بسیار ارزشمندی برای توسعه وآبادانی کشور است، گفت:  بسیج می تواند منشا خدمات گرانقدری برای مردم به ویژه در مناطق محروم باشد.
کد خبر: ۳۷۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸ - 27November 2019

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد،«گودرز امیری» معاون استاندار لرستان امروز در همایش شکوه هجرت با بیان اینکه بسیج ظرفیت بسیار ارزشمندی برای توسعه وآبادانی کشور است، اظهارداشت:  بسیج می‌تواند منشاء خدمات گرانقدری برای مردم به ویژه در مناطق محروم باشد.

وی افزود: بسیجیان با کارهای جهادی خود در مواقع بحران و حوادث امدادگری خوب در کنار مردم هستند کما اینکه این موضوع با توجه به حوادث اخیر اثبات شده است.

معاون استاندار لرستان عنوان کرد: بسیج امروز با گذشته متفاوت است به طوری که در گذشته بخش اعظمی از آنها جوانان مستعدی بودند و قبلا جوانان با اراده و با انگیزه ولی شاید دسترسی به دانش وفن و علم کم بوده است و امروز دانایی محوری مبنای کار بسیجیان است که خود می تواند منشا تحولات عظیمی باشد.

امیری تصریح کرد: در بحث محرومیت زدایی با بسیج سازندگی تفاهم نامه‌هایی داریم که امیدواریم با کمک آنها بتوانیم در کاهش محرومیت نقش موثری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر شهرستان نیز گردان‌هایی سازماندهی شده تا در مواقع بحران به عنوان اولین گروه در دسترس مردم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها