بهره‌برداری یادمان‌های شهدای گمنام استان گلستان تا پایان سال 99

پیرو مصوبات جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری به ریاست استاندار گلستان مقرر شد کلیه یادمان‌های شهدای گمنام سراسر استان تا پایان سال 99 تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۳۷۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ - 28November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اولین جلسه کارگروه عمرانی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، با دستور کار تسریع در ساخت و به بهره‌برداری رساندن یادمان‌های شهدای گمنام استان با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و مدیر کل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری گلستان برگزار شد.

یادمان های شهدای گمنام استان گلستان تا پایان سال ۹۹ بهره‌برداری می شوند

 در این جلسه آخرین وضعیت یادمان‌های شهدای گمنام که در حال طراحی و اجرا هستند بررسی و درصد پیشرفت عملیات اجرای ساخت یادمان و دلایل عقب ماندگی بعضی از یادمان‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

پیرو مصوبات جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری به ریاست استاندار گلستان مقرر شد کلیه یادمان‌های شهدای گمنام سراسر استان تا پایان سال ۹۹ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 شایان ذکر است استان گلستان میزبان پیکر پاک 139 شهید گمنام در 54 نقطه است که تاکنون در 28 نقطه یادمان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و شش نقطه نیز در گلزارهای عمومی شهدا تدفین شده که نیازی به یادمان ندارد و در 20 نقطه کار ساخت یادمان در حال طراحی و اجرا است که در جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و در این جلسه مقرر شد یادمان‌هایی که پیشرفت فیزیکی از 20 تا 85 درصد دارند در سال 98 و سایر موارد در سال 99 به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار