در پی آشوب‌های نجف انجام گرفت؛

اعلام آمادگی عراقی‌ها برای دفاع از آیت‌الله سیستانی

گروه‌ها و سازمان‌های مختلف عراق در واکنش‌هایی نسبت به آشوب‌های اخیر در شهر نجف اشرف و تهدیدات برخی از عناصر مسلح علیه مرجعیت دینی، از آمادگی خود برای دفاع از آیت‌الله سیستانی خبر دادند.
کد خبر: ۳۷۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 28November 2019

اعلام آمادگی عراقی‌ها برای دفاع از آیت‌الله سیستانیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌ها و سازمان‌های مختلف عراق در واکنش‌هایی نسبت به آشوب‌های اخیر در شهر نجف اشرف و تهدیدات برخی از عناصر مسلح علیه مرجعیت دینی، بر حمایت از مرجعیت دینی عراق تاکید کردند و از آمادگی خود برای دفاع از آیت‌الله سیستانی خبر دادند.

ابومهدی المهندس:‌ نیروهای الحشدالشعبی تحت امر مرجعیت هستند

بر اساس گزارش پایگاه رسمی نیروهای مردمی عراق، «ابومهدی المهندس» معاون رئیس هیات الحشدالشعبی اعلام کرد که تمامی این نیروها تحت امر مرجعیت دینی هستند.

المهندس در بیانیه‌ای تاکید کرد: تمامی نیروهای الحشدالشعبی تحت فرمان مرجعیت عالی هستند و دستی را که بخواهد نزدیک آیت‌الله سیستانی شود، قطع خواهیم کرد.

قیس الخزعلی:‌ لطمه زدن به مرجعیت دینی «توهم»‌ است

«قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق نیز گفت: هرکس فکر می‌کند می‌تواند به آیت‌الله‌العظمی سیدعلی سیستانی مرجعیت دینی در عراق لطمه بزند در توهّم به سر می‌برد.

وی افزود: فرزندان مرجعیت که بر بزرگترین قدرت تاریکی پیروز شدند، در میدان حاضر هستند.

در همین حال، شبکه سومریه نیوز از عزیمت الخزعلی به نجف خبر داده و افزود که الخزعلی در شرایط کنونی تصمیم گرفته است محل اقامت خود را به نجف منتقل کند.

احمد الاسدی: آماده‌ایم از مراجع دفاع کنیم

بر اساس این گزارش، احمد الاسدی نماینده پارلمان عراق نیز تاکید کرد: ما آماده‌ایم تا از تمام مراجع دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما جان و بدن خود را فدای مرجعیت دینی می کنیم، تصریح کرد: ما آماده‌ایم تا فورا حرکت کرده و دیواری برای دفاع از مراجع دینی و رهبر خود یعنی آیت‌الله سیستانی و تمام مراجع عظام ایجاد کنیم.

الاسدی با تاکید بر اینکه برخی از نفوذی‌ها تلاش دارند تا از شرایط به وجود آمده سوءاستفاده کنند، خاطرنشان کرد: مرجعیت خط قرمز ما است و همه ما خود را فدای وطن و مرجعیت دینی می کنیم.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار