مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

حفظ آمادگی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف بسیج است

«محمد حسن سلامی» گفت: تداوم حکومت اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب منوط به حفظ اقتدار بسیج و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۳۷۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 28November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  در نشست بصیرتی اعضای بسیج مهندسی استان سمنان که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از ضربه زدن به دین و اسلام و نظام مقدس اسلامی نا‌امید شده است.

وی گفت: بسیج معجزه امام خمینی (ره) در نهادسازی انقلاب اسلامی بود و در استحکام و استمرار انقلاب نقشی بی بدیل دارد.

وی ادامه داد: هر موقع انقلاب اسلامی ایران به تفکر بسیجی و روحیه جهادی نیاز داشت، بسیجیان جان برکف بدون کوچکترین چشم‌داشت در عرصه حاضر شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج این شجره طیبه و لشکر مخلص خدا با کار جهادی و بی‌منت در عرصه‌های مختلف نظامی، خدمات‌رسانی، حوادث، لایای طبیعی و محرومیت زدایی، اقتدار خود را نشان داده است.

سلامی حفظ آمادگی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس را از اهداف بسیج دانست و بیان داشت: تداوم حکومت اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب منوط به حفظ اقتدار بسیج و تفکر بسیجی است و بسیجیان در شرایط کنونی باید برای رسیدن به تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به خودسازی، تقوای فردی و اجتماعی داشته باشند.

وی گفت: انتقال فرهنگ ايثار و شهادت به نسل‌های بعدی می‌تواند نقش به سزایی در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و اندیشه‌های ناب اسلامي ایفا کند و ترویج و تبیین فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی افزود: نقش بسیج در گذشته تأثیری بسیار زیادی را در پیروزی‌های بزرگ انقلاب اسلامی داشته است، چنانچه نقش بسیج در دفاع مقدس و همچنین کمک در سازندگی غیرقابل‌انکار است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه امروز بسیج مجموعه‌ای بسیار کارآمد در مقابل تهدیدات سخت و نرم دشمن شده است، بیان داشت: در شرایط کنونی در راستای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی حضور بسیج بسیار گسترده و پرمعناست و امروزه خوشبختانه بسیج در بخش محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار