رونمایی از سه عنوان کتاب دفاع مقدس در مرکز آموزش ۰۸ نزاجا خاش

به مناسبت هفته بسیج و گرامی‌داشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سه عنوان کتاب دفاع مقدس در مرکز آموزش ۰۸ سرتیپ شهید «ابراهیم نوری» نزاجا واقع در شهرستان خاش رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 28November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامی‌داشت روزنیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هفته بسیج و به پاسداشت رشادت‌های بسیجیان طی مراسمی که به همت مرکز آموزش ۰۸ سرتیپ شهید ابراهیم نوری نزاجا واقع در شهرستان خاش برگزار شد از تعدادی از خانواده بسیجی کارکنان این مرکز با لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ «عبدالرحمان ساسانیان فرد» فرمانده مرکز آموزش ۰۸ سرتیپ شهید «ابراهیم نوری»، اظهار داشت: به اعتقاد من، همه ارتشی‌ها بسیجی هستند، ریشه این موضوع در پیوستن ارتش به انقلاب، تبعیت از رهبری و مرجعیت دینی است.

وی با بیان این که بسیج، میراث گرانبهای امام (ره) است، افزود: وقتی امام راحل (ره) مردم و ارتش را برای پیوستن انقلاب فراخواندند، نیروهای ارتشی با پیوستن به انقلاب در راستای تبعیت از مرجعیت دینی، اولین جرقه‌های بسجی بودن را روشن کردند.

سرهنگ ساسانیان‌فرد با اشاره به تلاش‌های استکبار و صهیونیسم جهانی برای اثرگذاری بر کم اثر کردن ابعاد فرهنگی و معنوی در انقلاب اسلامی، یادآور شد: یکی از اهداف استکبار و صهیونیسم، کم اثر کردن ابعاد فرهنگی و معنوی است. آنچه که آن‌ها نشانه گرفته‌اند، هویت‌زدایی دینی و کم اثر کردن معنویت‌ها و ارزش‌ها است که ریشه در اعتقادات دینی و فرهنگی همه ملت و به خصوص جوانان و نیروهای مسلح دارد.

سرهنگ دوم «مهدی خزاعی» جانشین عقیدتی سیاسی مرکز آموزش ۰۸ خاش نیز بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این برنامه‌ها در مرکز آموزش ۰۸ نزاجا وحدت رویه، تعامل و اثربخشی بیشتر در مواجهه با جبهه استکبار در بخش تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

در انتهای این برنامه نیز از سه عنوان کتاب دفاع مقدس به نام‌های «دفاع مقدس و ارتش در دفاع مقدس»، «قطره‌ای از دریا» و «سنگر و سرباز»که توسط سرهنگ بازنشسته «غلامحسین زرگر» تدوین شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها