نماینده ولی فقیه در مازندران:

ساختن مازندران یکپارچه و سالم چشم‌انداز آینده است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» گفت: ما برای مازندران سالم و رشدیافته تلاش داریم تا آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۳۷۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 28November 2019

برای ایجاد مازندران سالم و رشدیافته باید آسیبها به حداقل برسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل اقتصاد و دارایی استان و رئیس امور مالیاتی استان با بیان اینکه سالی 20 هزار نفر در تصادفات جاده‌ها جان می‌دهند، به مصرف 90 میلیون لیتر بنزین در سال توسط مردم اشاره کرد و اظهار داشت: نباید رویکرد توسعه کشور خودمان را بر این بنیان‌ها و شیوه‌های نادرست بنا کنیم.

وی افزود: برای کاهش مصرف بنزین مسافرت با قطار و ریل پرسرعت را جایگزین ماشین کنیم که در این صورت مسیر 700 کیلومتری ساری مشهد را سه چهار ساعته طی می‌کنیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه با گران کردن بنزین بحرانی بوجود آمده که بیش از 700 بانک در آشوب اخیر به آتش کشیده شد، گفت: کارها باید اساسی انجام شود؛ ما همیشه به جای جنگیدن با مسئله‌ها، با عارضه‌ها می‌جنگیم و باعث می‌شود که به نفت متکی شویم.

امام جمعه ساری توجه به چهار سیاست کلی جمع آوری مالیات، جنگ با دشمنان، صالح سازی انسان‌ها و عمران و آبادانی را لازم و ضروری دانست و با اظهار نگرانی از وضعیت فرار مالیاتی، خاطرنشان کرد: آسیب‌هایی که در این حوزه داریم آسیب‌های کمی نیست؛ علی‌رغم خدمات فراوانی که دارد واقعا آسیب‌های جدی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما برای مازندران سالم و رشدیافته تلاش داریم و در همه زمینه‌ها باید آسیب‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار