سعید محمد عنوان کرد؛

همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با پنج هزار شرکت خصوصی

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه قرارگاه با پنج هزار شرکت خصوصی همکاری می‌کند، گفت: در این قرارگاه ۲۰۰ هزار نفر نیروی انسانی نیز در حال فعالیت است.
کد خبر: ۳۷۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ - 28November 2019

بدهی ۴۰ هزار میلیارد تومانی دولت به قرارگاه سازندگیبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «سعید محمد» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهر ارومیه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید باکری ۹ ماه در این شهر به عنوان شهردار خدمت کرد، اظهار داشت: امید است که قرارگاه سازندگی و شهرداری نیز در راستای گره‌گشایی از مردم قدم بردارد.

وی تصریح کرد: دشمن با تمام توان خود در حال فشار اقتصادی بر مردم بوده و با توجه به اقتدار نظامی که نیرو‌های مسلح برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند، دشمن با پست‌فطرتی در حال گسترش تحریم‌های ظالمانه بوده و معیشت مردم را نشانه گرفته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه سپاه در عرصه نظامی اقتدارآفرینی کرده و به عنوان مجموعه سرآمد در حال خدمت به مردم است، گفت: بحث تحریم برای قرارگاه سازندگی معنا ندارد؛ چون با تکیه بر جوانان، مشکلات را حل و فصل می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی با پنج هزار شرکت خصوصی همکاری می‌کند، افزود: در این قرارگاه ۲۰۰ هزار نفر نیروی انسانی نیز در حال فعالیت است.

محمد با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد اظهار کرد: با وجود تمامی معضلات اقتصادی، اما قرارگاه سازندگی برای فعال‌سازی پروژه‌ها به منظور ایجاد امیدآفرینی در جامعه تلاش می‌کند.

وی در ادامه از امضای تفاهم‌نامه با شهرداری ارومیه خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل اجرای تراموای شهری، قطعه دوم کمربند ارومیه و خط ریلی تبریز به ارومیه است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید در بودجه سال ۹۹ برای سرعت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی ردیفی ایجاد کنند افزود: پروژه کانی‌سیب در مجموع ۳۶ کیلومتر است و پنج کیلومتر آن باقی مانده و امید است که اعتبارات آن به موقع تخصیص یابد تا به سرانجام برسد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار