مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

میزبانی شایسته مازندران از 200 ورزشکار کشی‌گیر سپاه پاسداران

سرهنگ «کاظم غفارپور» از میزبانی شایسته مازندران از 200 ورزشکار کشی‌گیر سپاه پاسداران استانهای کشور در بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 28November 2019

میزبانی شایسته مازندران از 200 ورزشکار کشی‌گیر سپاه پاسدارانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «کاظم غفارپور» مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری قهرمانی کشتی نیروهای پنجگانه سپاه پاسداران که به میزبانی استان مازندران در بابلسر برگزار شد، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین مسابقات کشتی آزاد و فرنگی سپاه، ششم آذر در اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی بابلسر برگزار شد.

وی از حضور 200 ورزشکار در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: نسبت به سال گذشته 100 درصد ارتقاء شرکت کنندگان را داشتیم.

این مسئول افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل قوی که در ورزش استان و بسیج ورزشکاران داریم هدف ما بهترین میزبانی در سطح کشور برای پاسداران و وظیفه بود که به نحو شایسته این کار انجام شد.

وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات برای انتخابی نیروهای مسلح جهت شرکت در مسابقات ارتشهای جهان انتخاب خواهند شد.

غفارپور با اشاره به ظرفیت زیادی که مازندران در رشته کشتی دارد، افزود: در این دوره از مسابقات در رشته کشتی آزاد، نیروی زمینی با کسب 271 امتیاز اول شد و مقام دوم را هوا با 209 امتیاز کسب کرد.

این مسئول ادامه داد: همچنین در رشته فرنگی نیروی زمینی با کسب 307 امتیاز، هوافضا با 246 امتیاز و لرستان با 170 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها